חיפוש

אתה חושב שיש לך נזילה ברצפה? מהם 4 הסימנים לזיהוי נזילה?

אם אתם לא בטוחים מאיפה בדיוק הנזילה בביתכם, ואם אתם חושדים כי מדובר בנזילה המגיעה מהרצפה, כדאי שתשימו לב לארבעת הסימנים האלו היכולים להעיד על נזילה מהרצפה.

 

1 – סימני רטיבות על קירות הבית

כן כן, גם נזילה שמקורה ברצפה תופיע בצורת רטיבות על קירות הבית. אם אתם מבחינים בהיווצרות רטיבות על הקירות המלווה בעובש יש מצב שאתם מתמודדים עם נזילה רצינית בצנרת.

סימני הרטיבות צריכים להדליק עבורכם נורה אדומה ועליכם לברר במהרה את מקור הנזילה ולטפל בה באופן יעיל. אינסטלטורים לרוב ישתמשו בשיטת איתור נזילה במצלמה תרמית, שיטה יעילה ביותר שמאפשרת לגלות את המיקום המדויק של הנזילה ולטפל בה בצורה ממוקדת ויעילה.

 

2- אבקה לבנה על הרצפה

אם נתקלתם באבקה לבנה בין המרצפות ולא הבנתם מאיפה היא הגיעה – יכול להיות שהתשובה שלכם נמצאת כאן. במקרים בהם יש נזילה מתחת לרצפה יכולה להיווצר אבקה לבנה. המים שנמצאים מתחת לרצפה תופסים מקום רב עד לרמה שהם מנסים לברוח דרך המעברים הצרים בין המרצפות מה שמוביל להיווצרות האבקה הלבנה אותה אתם רואים.

 

3 – חשבון המים שלכם עולה ועולה

עוד דגל אדום צריך לעלות לכם כאשר אתם מקבלים חשבון מים גבוה מבלי שביצעתם שימוש חריג במים. כאשר קיימת נזילה המים ממשיכים לזרום ללא הרף ואתם תראו כי החשבון אותו אתם מקבלים הוא אינו בגדר הסביר. שימו לב לעקוב בצורה מסודרת אחר חשבונות המים על מנת שלא תפספסו מקרים כאלה שדורשים התעברות מיידית.

 

4- דיווחים על נזילה בשאר הבניין

פיצוץ בצנרת לרוב לא ישפיע רק על הדירה שלכם אלא על דירות נוספות בבניין מגוריכם. אם קיימת נזילה הנובעת מהרצפה שלכם סביר להניח שגם הדירה השכנה מלמטה תסבול מנזקי רטיבות רבים. אם אתם מקבלים תלונות מדיירים נוספים בבניין אולי כדאי שתבדקו ותוודאו כי מקור הבעיה הוא לא אתם. אם הנזילה אכן מגיעה מהדירה שלכם נסו לפתור אותה ולטפל בה במהירות.

 

מה עושים במקרה של נזילה מהרצפה?

אם גיליתם שאכן הנזילה מגיעה מהרצפה, קיימת דרך פשוטה יחסית לטפל בה. אל תיבהלו, אין צורך להתחיל להוריד את המרצפות ולחפור ברצפה שלכם, במקרים של נזילה תת רצפתית ניתן לבצע תהליך של ייבוש תת רצפתי. ייבוש תת רצפתי מתבצע באמצעות מכונה שפועלת מבלי שתצטרכו לפרק את הרצפה.

הייבוש התת רצפתי אמנם לוקח זמן רב אך מדובר בתהליך חשוב והכרחי שיכול למנוע מהנזקים בבית להתפשט ולהחמיר. אם אינסטלטור איתר את מקור הנזילה ברצפה, ודאו כי הוא אכן משתמש בשיטות ייבוש תת רצפתיות ותוכלו במהרה לחזור לשגרה שלכם, עם בית יבש ואטום. זכרו לקחת לתשומת ליבכם את הסימנים המעידים על נזילה ברצפה, וכך תוכלו למנוע בעיות גדולות יותר.

איתור נזילה במצלמה תרמית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ציור של עצים וערסל
לבית ולגינה
ערסל גינה

ערסל לגינה הפך לאחרונה למוצר נפוץ ושימושי, וניתן למצוא אותו בווריאציות רבות ושונות. היצרנים מנגישים את הערסלים השונים ללקוחות, ע"י יצירת סוגים שונים המתאימים לסיטואציות שונות. נוכל למצוא בשוק ערסלים

הַדפָּסָה
כללי
אילו סוגי הדפסות קיימות ולמה הן משמשות?

הדפסה מאפשרת לשכפל עותקים רבים במהירות ובקלות. מהפכת הדפוס התרחשה לפני למעלה מ-600 שנה ומאז הטכנולוגיה רק השתפרה והתקדמה, ובנוסף להדפסות הצבעוניות על נייר, שכמעט כל אחד יכול להפיק במדפסת

מחירי ספקים לאירועים
אירועים
מחירי ספקים לאירועים

כאשר אנו מעוניינים לארגן אירוע, בין אם אירוע בטבע או בגן או אולם אירועים, אנו זקוקים לשירותיהם של ספקים שונים כמו אמן חושים או צלם ולשם כך צריך לדעת את