חיפוש

עשה ואל תעשה בניקיון הבית

יש כללים בסיסיים שנוגעים לתחום ניקיון הבית שכל אחד צריך להכיר בהם. מדובר בכללים שאומרים מה כדאי לעשות וממה חשוב להימנע. אף אחד מאתנו לא למד את הכללים הללו בגן או בבית הספר. שכן, זה מידע שמגיע ממדריכים ברחבי הרשת ומניסיון החיים. אם טרם התנסיתם בתחום זה, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי שיגלה בפניכם את הכללים שינחו אתכם לבצע את הניקיון הטוב ביותר. 

 

הדבר הראשון שאתם יכולים וצריכים לעשות: לנקות אבק בתדירות גבוהה

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בניקיון מבלי לציין בפניכם את ניקיון האבק שרבים מאתנו מזניחים. כל חולה ניקיון יאמר לכם שעליכם לנקות אבק פעם ביום. אנחנו באים למדריך הנוכחי עם דעה מתונה. לכן, נמליץ לכם לנקות את האבק כפעמיים בשבוע. חשוב מאוד שתשימו לב שאתם עושים זאת גם אם אינכם רואים הצטברות של אבק. שכן, לעיתים הוא אינו נראה לעין, אבל הוא נוכח ועשוי לפגוע בנשימה שלנו. שימו לב – אנו ממליצים לבדוק שאתם מנקים היטב את הרהיטים הבאים מאבק באופן קבוע:

  • שידה
  • מסגרת המיטה
  • מיקרוגל
  • כיסאות
  • שולחנות

שכן, האבק נוטה להצטבר עליהם במהירות.

ניקיון בית

הדבר השני שאתם יכולים וצריכים לעשות: להסתייע בחברת ניקיון בעת הצורך

יכול להיות שהגעתם אל המדריך הנוכחי מבלי שהכרתם את כללי הניקיון הבסיסיים. אם כך, אתם צריכים להתחיל את ההליך בליווי של המומחים. אנו ממליצים לפנות אל דוקטור פוליש שיסייעו לכם בניקיון הבסיסי של הבית. שכן, כך תוכלו לבצע את הניקיון המעמיק וליישם את הכללים שלעיל על הצד הטוב ביותר ובמינימום מאמץ.

 

הדבר השלישי שאתם יכולים וצריכים לעשות: לנקות את האזורים הנסתרים בבית

יש אזורים בבית שאנו נוטים לחשוב שאף אחד לא רואה אותם. אנחנו כאן כדי לומר לכם שאתם אולי חושבים כך, אבל מי שער לניקיון הבית, רואה אותם בקלות, ללא צורך בזכוכית מגדלת. הכוונה היא כמובן לאזורים שנמצאים מתחת לכיור שבאמבטיה ומאחורי השירותים. שם מסתתר הרבה לכלוך שצריך לנקות אחת לשבוע לפחות.

ניקיון בית

טיפ לדבר שאתם צריכים להימנע ממנו: לנקות את הבית עם חומרים "טבעיים"

קראנו לא מעט פוסטים על ניקיון טבעי שנכתבו ברשתות החברתיות. אם נחשפתם אליהם, כדאי שתדעו שמדובר במידע שגוי. מי שמציגים את עצמם כ"מומחים לניקיון טבעי" ימליצו לכם להשתמש במיץ לימון, חומץ וסודה לשתייה כדי לנקות כל מיני אזורים במטבח ובשירותים. מדובר בהמלצות שאין להן ביסוס, כך שעדיף להימנע מהן.

 

לסיום

עכשיו אתם מכירים בדברים שכדאי לעשות בעת ניקיון בית ואת הדברים שעדיף שלא לבצע. בשלב זה נותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שאתם מנקים את הבית באופן הטוב ביותר, מבלי לפגוע חלילה בבריאות שלכם או של האורחים שלכם.

ניקיון בית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קופת חיסכון
פיננסים
כמה כסף משקיע האדם הממוצע בחיית המחמד שלו?

מתלבטים אם לגדל חיית מחמד? בין אם תבחרו בכלב, חתול, אוגר סיבירי או תוכי, אתם צריכים להכין מראש את הכיס שלכם לקראת העלויות הצפויות. בשורות הבאות אספנו עבורכם את הסכום

נופש זוגי כשר ראשית
כללי
נופש זוגי כשר

הזוגיות שלכם כבר לא דומה למה שהיא הייתה בעבר? שניכם עסוקים באינספור משימות יומיומיות ובדאגה לילדים? אם כך, הגיע הזמן שתדעו: ההשקעה בזוגיות שלכם חשובה. חשוב לצאת מהשגרה מידי פעם,

אבו דאבי
תיירות
מהם המקומות באבו דאבי שלא כולם מכירים

אבו דאבי ואיחוד האמירויות מפורסמות ברחבי העולם בימים אלה ואנחנו מבינים למה. מטרופולין מודרני, נוף מדברי מדהים, מסעדות ברמה עולמית, אירועים גלובליים, יעדי קניות מרשימים ומה שביניהם, זה די נהדר.

לתרגם פסק דין
עריכת דין
באילו מקרים נצטרך לתרגם פסק דין?

פסקי דין כידוע הם החלטות משפטיות שניתנו על ידי בתי משפט בעלות השפעה משמעותית על הצדדים המעורבים. במדינה מגוונת כמו ישראל, בה מדובר במספר שפות, עלולה להתעורר השאלה מתי לתרגם