חיפוש

למה מומלץ להתייעץ עם יועץ משכנתאות גם במשכנתא השנייה שלכם? 

אין כל על כך וויכוח כלל. זה הרי ידוע שקבלת ייעוץ על משכנתא הינו הליך חשוב ביותר. אבל יש מי שסוברים שייעוץ על משכנתא שניה אינו הכרחי. אנו חושבים כי סברה זו נובעת מתוך מחשבה שקשורה להיכרות קודמת עם התחום. היכרות שגורמת לרבים להרגיש תחושת ידע וביטחון. ובכל זאת, מסתבר שמומחים ממליצים להתייעץ עם יועץ משכנתאות גם במשכנתא השנייה. יצאנו לברר למה וחזרנו עם התשובות הבאות.

 

קודם כל – מהי משכנתא לדירה שניה?

יכול להיות ששמעתם על המשכנתא לדירה שניה אבל אין לכם את כל הידע המקיף בנושא. מדובר כמובן במשכנתא שאתם נוטלים לאחר שנטלתם כבר אחת לצורך קניית הדירה הראשונה שלכם אבל יש עוד כמה פרטים שחשוב שתדעו לפני שנסביר לכם למה מומלץ להתייעץ עם מומחים לפני לקיחה. המשכנתא לדירה שנייה מוגבלת על ידי תקנות של בנק ישראל. כך שאם אתם רוכשים דירה שניה, עליכם לדעת שההון העצמי שנדרש מכם הוא גבוהה בהרבה מזה שנדרש מכם בעת הקנייה של הדירה הראשונה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שאתם כבר משלמים משכנתא על דירה אחת שיש בבעלותכם וכדאי שלא להכביד עליכם בהחזרים כבדים.

 

למה חשוב לקבל ייעוץ לפני לקיחת משכנתא שנייה?

לא נלאה אתכם בפרטים וניגש ישר לעניין. נפגשנו עם נציג מטעם חברה שמתמחה בתחום המשכנתאות וידר משכנתאות – ייעוץ מקצועי וביררנו למה אתם צריכים לקבל ייעוץ רגע לפני שאתם בודקים פרטים על משכנתא שנייה. הנציג ציין בפנינו שהתנאים לקבלת משכנתא שנייה שונים מאלו שהיו בקבלת משכנתא רגילה (כלומר, זו שקיבלתם בעבר, כשרכשתם את הדירה הראשונה שלכם). אם אין לכם היכרות מעמיקה בתחום, אתם צריכים לשמוע את הפרטים הללו מהמומחים. כדי שלא תמצאו את עצמכם נוטלים משכנתא שנייה שבכלל לא מתאימה להכנסות שלכם ורק תכביד עליכם, אתם צריכים להתייעץ עם המומחים, לשמוע את התנאים ורק לאחר מכן להחליט.

 

פרטים שהמומחים בתחום יוכלו לומר לכם על משכנתא שנייה

אם אתם מעוניינים ליטול משכנתא לצורך קנייה של דירה שנייה, אתם תוכלו לבצע שינויים במשכנתא הנוכחית שלכם. מדובר במידע שחשוב שתכירו בו. שכן, ייתכן שיהיה נכון עבורכם לבצע שינויים במשכנתא הראשונה שנטלתם לפני כמה שנים, כדי שתוכלו לפנות מקום למשכנתא השנייה. יועץ משכנתאות יוכל לראות את התמונה במלואה ולציין בפניכם מהי הדרך הנכונה ביותר עבורכם. להלן כמה מהמסמכים שאתם תצטרכו להציג בפני היועץ:

  • תעודות זהות
  • מסמכים של המשכנתא הראשונה
  • מסמכים שנוגעים לדירה השנייה שאתם מתכננים לקנות ועוד

 

לסיום

מומלץ להתייעץ עם יועץ משכנתאות גם במשכנתא השנייה שלכם. היועץ יוכל לראות את התמונה במלואה, לבדוק איזו משכנתא כדאי לכם ליטול ויסביר לכם איך אפשר להפחית את העלויות במחזור ולגלגל אותם על הדירה שנייה שלכם.

מדבר עם יועץ

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אדריכל בצפון
בעלי מקצוע
אדריכלים בצפון – מחירים

האדריכל הוא אחד מבעלי המקצוע החשובים ביותר והחיוניים ביותר בתחום הבניין. אדריכל בצפון ובכל חלקי הארץ, הוא הכוח המניע והמוח מאחורי הכנת התוכניות למבנים חדשים, גדולים וקטנים כאחד. בנוסף האדריכל

לוגו לבית קפה
אטרקציות
5 הלוגואים היפים בישראל ומשמעותם

לוגו טוב מושך את העין, לוגואים של מוצרים מסויימים הפכו למוכרים ופופלאריים יותר מהחברות שמייצרות אותן. בהמשך תמצאו את 5 הלוגואים היפים בישראל ומשמעותם. הלוגו של תנובה בשנת 76' הוחלט

כספת
כללי
מנעולן לכספות

החלטתם לא מזמן שאתם רוצים להגביר את הביטחון בבית או במשרד? רוצים לשים חלק מהחפצים היקרים לכם במקום עוד יותר מוגן שאליו איש לא יוכל להיכנס? אפשר להבין ללבכם. לכן