חיפוש

מה צריך לקחת בחשבון לפני שמדפיסים על כמות חולצות?

כמות החולצות שעליהן בוחרים להדפיס משפיעה על המחיר, על זמני האספקה ולעיתים גם על הביצועים. אז איך מבטיחים הדפסה איכותית גם על כמות גדולה מהרגיל? הנה כל מה שכדאי לדעת

השוואה בין סוגים שונים של שירותי הדפסה על חולצות מחייבת התייחסות לסוגיית הכמות. באופן עקרוני, כמות החולצות שאותן מזמינים להדפסה יכולה להשפיע על המחיר לכל פריט. בנוסף, יש ברוב המקומות מגבלה להזמנת מינימום – כאשר בדרך כלל נהוג לקבוע רף של 50 חולצות לצורך הדפסה במחירים משתלמים.

עם זאת, דווקא קהל היעד והלקוחות לא תמיד מביאים בחשבון את הקשר בין כמות החולצות המוזמנת לבין המאפיינים של שירותי הדפסה. התוצאה היא שלא כולם יודעים למה לצפות או כמה הפרויקט אמור לעלות להם. בשביל להתמודד עם האתגר, מה שאפשר לעשות הוא להכיר את המאפיינים של התחום ולאחר מכן להתייעץ עם בעלי מקצוע.

מבחינה טכנית, הדפסה על כמות חולצות גדולה דורשת שימוש בציוד מתקדם, משוכלל ואיכותי. לכן, כדאי לבדוק באיזה ציוד משתמשים עוד לפני שמתחייבים לשלם על הזמנת ההדפסה.

 

כל מה שצריך לדעת על הדפסה בכמויות גדולות

הכמות משפיעה על המחיר של הדפסת חולצות כי היא קובעת מה תהיה מידת ההשקעה של בית הדפוס, כמה כוח אדם יצטרך להיות חלק מהפרויקט וכמה זה יעלה. מבחינת הלקוחות, מומלץ לשאול מראש על המחיר של הדפסת חולצות בכמויות גדולות ולא לחכות לרגע האחרון גם כדי לברר על זמני האספקה.

מטבע הדברים, זמני אספקה של חולצות בכמויות גדולות עלולים להתעכב לעומת הזמנת חולצות בכמות קטנה יותר. מצד שני, אלו בדיוק המקרים שבהם מפעילים את הקשרים האישיים מול בעלי מקצוע ומבררים על הזמנת אקספרס. אמנם בנסיבות כאלה צריכים לשלם כ-15% תוספת על הזמנה שתהיה מוכנה תוך פחות מ-24 שעות, אבל זו השקעה משתלמת מאוד.

 

לא מתפשרים על האיכות – גם בכמויות גדולות

הדבר העיקרי שאותו צריך לקחת בחשבון לפני שמדפיסים על כמות חולצות גדולה הוא שלא חייבים להתפשר על האיכות. בעת פניה אל חברה מקצועית כגון הדפסה על חולצות – JACO למשל, מרכזים גם את היתרונות של זמני אספקה מהירים וגם את איכות הביצועים מול אותם גורמים. באופן הזה, הביצועים של חברת ההדפסה יעלו בקנה אחד עם הסטנדרטים של קהל היעד והלקוחות.

בסופו של דבר, הדרך להבטיח הדפסה איכותית גם על כמות גדולה מהרגיל היא לפנות אל מי שמתמחים בכך. באותה הזדמנות שואלים גם על זמני אספקה משוערים, על ההבדל במחירים לפי הזמנה בין כמויות ועל שיטת ההדפסה עצמה. אם רוצים, ניתן להוסיף למשוואה שאלות לגבי הבדלים בין עלויות של הדפסה צבעונית לעומת הדפסה בשחור לבן ואף לבקש לראות דוגמאות לפרויקטים קודמים.

הדפסה על חולצות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
צמח מרפא
בריאות
מהם קנאבואידים ואיך הם משפיעים על הבריאות

המילה קנאבואידים נשמעת לכם מוכרת? אולי בגלל השורש שלה או בגלל ההגייה שלה, ואולי אתם בכלל מכירים אותה מכל מיני מקורות מידע. בכל אופן, קנאבואידים הם אחד מהרכיבים שנמצאים גם

שולחן מעץ ללפטופ
לבית ולגינה
המדריך לבחירת שולחן עבודה מושלם

כיוון שרובנו מעבירים את רוב שעות העבודה בישיבה מול השולחן בחירת שולחן העבודה שלנו חשובה מאוד. השולחן הוא אחד הרהיטים המרכזיים בחלל העבודה, הוא צריך להתאים לאווירת המשרד כולו, בנוסף

דפי צביעה
כללי
מה הם הסוגים השונים של דפי הצביעה?

בתור הורים, אחת המשימות המרכזיות שלכם היא להוציא את הילדים שלכם מהמסכים, ולהעניק להם פעילות עם ערך מוסף קצת יותר גבוה. דפי צביעה בהחלט עונים על הדרישה הזו, אולם כדי