חיפוש

6 אטרקציות מתאימות לימי הולדת לגיל 8

חוגגים יום הולדת לילד או לילדה בני ה-8 ולא יודעים באלו אטרקציות כדי לבחור? קבלו 5 אטרקציות מתאימות לגיל זה לבנים ולבנות.

 

1 – מסיבת אוזניות מגניבה

ילדים בני 8 אוהבים מאוד לרקוד במוסיקה קצבית ועכשווית. מסיבת אוזניות תעלה להם את האנרגיות ישירות לאוזניים ותניע אותם בקצב מסחרר. לא חייבים שהמוסיקה תהיה עוצמתית כדי לא להרוס את השמיעה אבל מסיבה כזו תרשים ותעורר אותם מכיוון שיש בה מקוריות. מצד אחד הם מבלים עם חברים ומצד שני זה רק הם והמוסיקה, שילוב מעניין ומגניב. ומה אתם מרוויחים מזה? – מסיבה שקטה ומאורגנת! ניתן להשכיר מסיבת אוזניות באתר של עידן VIP ולהעניק לילדי יום ההולדת וחבריהם אטרקציה שלא ישכחו לזמן רב.

 

2 – מסיבת מתנפחים בחצר או בפארק

גיל 8 הוא גיל בו אוהבים להוציא מרץ ואנרגיות ומה הדרך הטובה ביותר אם לא מתנפחים? לא מדובר על מתנפחים לילדים קטנים אלא על משחקי מתנפחים שהם משחקים תחרותיים. למשל, מתנפחי קליעה למטרה טיפוסיים, קליעת חישוקים לעפרונות, קליעה של כדור לחור, קליעה לסל וכד'. ניתן להשכיר את המתנפחים ולשנע אותם באופן עצמאי ברכב. מנפחים אותם בקלות באמצעות מפוח חשמלי והם בטיחותיים ומהנים. במידה ומשכירים גם גנרטור ניתן לערוך את יום ההולדת בפארק או בכל מקום אחר בטבע.

 

3 – טיול אופניים מקורי

אטרקציה מיוחדת ליום הולדת מקורי בגיל 8 הוא טיול אופניים. ניתן להשכיר אופניים לכל הכיתה ולארגן טיול אופניים מהנה שבסיומו ניתן לערוך פיקניק עם אוכל, שתייה ומתקני טיפוס ביער או בחורשה.

 

4 – עמדת סלפי

ימי הולדת רבים במיוחד בגיל 8 משלבים אטרקציה של עמדת סלפי האהובה במיוחד על בנות. כיום גם בנים וגם בנות מעלים תמונות לרשתות החברתיות וסרטונים לטיק טוק ומשקיעים בזה לא מעט זמן. עמדת סלפי תאפשר להם להתאים רינגים של תאורה בצבעים שונים, לערוך העמדות לחבריהם, לאפר, להתאפר ולהצטלם ביחד. ניתן להניח ליד העמדה אביזרים שונים כמו: כובעים, משקפי שמש ואקססוריז שונים כדי לשדרג את העמדה. כל שיישאר לילדים הוא להצטלם עם חבריהם ולהעלות סרטונים לטיק טוק.

 

5 – משחקי מולטימדיה

ילדים רבים ובעיקר בנים בגיל 8 אוהבים משחקי אקס בוקס, סוני פלייסטיישן, משחקי מולטימדיה, מציאות מדומה וכד'. כיום ניתן להשכיר עמדות כאלו של כמה סימולטורים ולתת לחברים להתפרע ולשחק כחלק מהפעילות ביום ההולדת אותה יעריכו מאוד.

 

6 – יום הולדת מיוזיק לבנות

בנות רבות בוחרות לערוך יום הולדת בסגנון טיק טוק המשלב מוסיקה, עמדת סלפי ומשחקים מגניבים. ניתן לשלב עמדות שונות כמו קעקועי חינה, קליעת צמות, איפור וכד'. באותו סטייל ניתן לבחור בקונספט של ספא או בקונספט דוגמניות ולתת לבנות להתפרע בכל הקשור לענייני יופי, ריקוד וצילום.

 

ילדה קופצת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נתחי בשר
אוכל
יתרונות וחסרונות – טיגון ללא שמן

רבים מאיתנו אוכלים מאכלים עמוסים ומלאים בשמן מידי יום. בין אם בארוחות ערב, ארוחות צהריים, צ'יפס, מאפים, גבינות וכו'… כיום קיימות שיטות רבות להחלפת הטיגון בשמן כגון שמן דל קלוריות, 

הדברה מסחרית בדרך כלל עולה
הדברה
כמה בדרך כלל עולה הדברה עסקית?

בעל עסק שנמצא בשכנות אלינו, גילה לפני כמה ימים כי עליו לבצע הליך הדברה נרחב שירחיק מהמשרד שלו כמה סוגים שונים של מזיקים. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק עבורו

רואה חשבון יניב נשר
כללי
איך לגייס הון ממשקיעים פרטיים?

גיוס הון לעסקים בהקמה או להרחבה של עסקים קיימים, הוא אחד האתגרים החשובים ביותר שניצבים מול מי שעובד ומנהל בזירה העסקית. גיוס הון יכול להתבצע במגוון צורות וממגוון רחב של