חיפוש

איך לגייס הון ממשקיעים פרטיים?

גיוס הון לעסקים בהקמה או להרחבה של עסקים קיימים, הוא אחד האתגרים החשובים ביותר שניצבים מול מי שעובד ומנהל בזירה העסקית. גיוס הון יכול להתבצע במגוון צורות וממגוון רחב של מקורות מימון. ההחלטה איזה גורם מימון לבחור, היא חשובה ביותר. בכתבה זאת נתייחס לגיוס הון ממשקיעים פרטיים וכיצד ניתן לעשות זאת. 

 

גיוס הון לחברות ויזמים

גיוס הון נדרש לשם שתי מטרות עיקריות והן הקמת עסק חדש או הרחבת עסק קיים. בכדי לגייס הון ממשקיעים פרטיים, כלומר לא בנקים או חברות אשראי, יש להבין מה מחפשים אותם משקיעים בעסקים בהם הם משקיעים. משקיעים פרטיים מחפשים השקעות בכדי לייצר הון מהתשואה של ההשקעה.

לצורך כך הם מחפשים עסקים ויזמים שיש להם מוצר מובחן, תוכנית עסקית מסודרת, תוכנית שיווק ופיתוח מסודרת, צוות חזק ואמין ויכולת להתפתח לשווקים גדולים בעתיד. אל המשקיעים יש להגיע עם מצגת מסודרת והסבר ממצה על החברה ומטרותיה. בנוסף לכך לפגישה עם המשקיעים יש להגיע מוכנים עם תשובות לשאלות שמקובל לשאול בתחום ולשאלות עסקיות.

במידה ויש לך כבר רווחים מהמוצר שלך, חשוב להציג זאת בצורה מסודרת בדוח רווח והפסד. אם יש לך צורך בדו"ח שכזה, רואה חשבון יניב נשר ישמח לסייע לך.

 

קרנות הון סיכון

קרנות הון סיכון הן חברות השקעה שמטרתן להשקיע בחברות אחרות בכדי לייצר תשואה למשקיעים בהן. בדרך כלל קרנות אלה משקיעות את מרבית כספן בתחום הייטק מכיוון שפוטנציאל הרווח בתחום זה הוא גבוה במיוחד. חברות הון סיכון מורכבות מאנשי עסקים, כלכלנים ורואי חשבון ואנשי מוצר. בכדי לקבל את ההשקעה מקרן הון סיכון יש להצטיין בשלושת התחומים האלה.

 

חממות ואסקלטורים

ישנם מספר מוסדות שמטרתם לעזור ליזמים צעירים או חדשים בתחום במקרה ויש להם רעיון מגובש במידה מסוימת אבל אין להם משאבים לפתח אותו. החממות והאסקלטורים יעזרו לך בפיתוח הרעיון שלך באמצעות אנשים מקצוע מתחומים שונים ולעיתים גם עזרה כלכלית ממשית. ממש כמו משקיעים פרטיים אחרים גם חממות ואסקלטורים נועדו בכדי לייצר רווח למשקיעים.

 

משקעים יחדים פרטיים

ישנה קהילה של משקיעים, שבוחרים את ההשקעות שלהם לבד וללא חברה או קרן שתסייע להם, בתעשיית ההשקעות הם נקראים אנג'לים. משקיעים אלה משתמשים בהון העצמי שלהם להשקעה. ניתן למצוא את המשקיעים האלה במגוון רשימות ופרסומים שיוצאים בזמנים קבועים ולעיתים ניתן לחפש ולמצוא אותם באירועים חברתיים שקשורים לתעשיית הייטק וההשקעות.

 

איך לגייס הון ממשקיעים פרטיים– סיכום

גיוס משקיעים פרטיים היא אחת הדרכים המרכזיות לשם הקמת חברות וסטארטאפים. בכדי לעשות זאת יש להראות למשקיעים שיש לך תוכנית עסקית, מוצר עם פוטנציאל שוק וצוות שאפשר לסמוך עליו. ישנם מספר גופים שמבצעים השקעות בצורה פרטית אבל המשותף להם הוא שהם מחפשים להגדיל את סכום ההשקעה בצורה משמעותית.

רואה חשבון יניב נשר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מינימום שינה בלילה
תינוקות
מינימום שינה בלילה

האומה המודרנית לא ישנה מספיק. נקודה. הרגלי השינה שלנו הפכו עם השנים לבלתי בריאים בעליל, לעתירי פיתויים ותפנוקים שמשאירים אותנו ערים עד מאוחר וכולנו מודעים להשלכות של חוסר השינה על

אישה וכסף
כללי
איך להקים מוקד מכירות מ-0

מנסים לעשות שינוי בעסק? רוצים לקדם את המכירות ותוהים איך באמת מקימים מוקד מכירות יעיל? אם כך, שווה לכם לעיין במאמר שלפניכם, כי הוא כולל לא מעט טיפים שיוכלו לעזור

עץ מלא
לבית ולגינה
חצר בסגנון כפרי

בין אם אתם גרים בבית פרטי בעיר, בווילה בקיבוץ או בחווה חקלאית במושב, חצר בסגנון כפרי יכולה להתאים לכם בדיוק, ולהפוך את הבית שלכם ועוד יותר יפה ומיוחד. עכשיו אתם

עורך דין דמי מפתח
עריכת דין
מה הם דמי מפתח ומתי נצטרך בשבילם עורך דין?

כאשר מדובר על השכרת דירה, מעורבים שיקולים כספיים שונים, לרבות דמי מפתח. דמי מפתח מתייחסים לכל תשלום או תמורה שמקבל המשכיר, בנוסף לדמי שכירות, ביחס להחזקה או החזרה של דירה