חיפוש

איזה אוכל מיוחד יש לכלבים קטנים?

גזעים של כלבים קטנים הם כלבים שמגיעים למשקל של עד 12 קילו בבגרותם, לרוב, כלבים מגזעים אלו יהיו זקוקים למזון מיוחד עבורם שמציע להם את כל הערכים התזונתיים להם הם זקוקים. אם נשווה אותם לכלבים גדולים נראה כי הם זקוקים לאחוז גבוה יותר של חלבון וכמות הוויטמינים והמינרלים להם הם זקוקים שונה גם.

רוב הזמן הם יבלו בתוך הבית ולא ישרפו את אותה כמות אנרגיה של כלב גדול יותר  לכן יש להתאים להם את סוג האוכל הטוב ביותר עבורם, אז מהו סוג האוכל הזה והיכן משיגים אותו? על כך נענה במאמר.

 

קצת מידע על הרגלי התזונה של כלבים מגזעים קטנים

למרות שכלבים קטנים אוכלים פחות מאשר כלבים גדולים באופן יחסי למשקל שלהם, כלבים מגזע קטן דורשים יותר קלוריות. למעשה כלבים קטנים נוטים לשרוף קלוריות מהר יותר מכלבים גדולים מה שאומר שהכלב שלכם יצטרך לאכול ארוחות קטנות יותר אחת לכמה זמן המכילות יותר קלוריות.

 

מהם הכללים לפיהם בוחרים את סוג האוכל?

ראשית בכדי לבחור אוכל לכלבים קטנים חפשו את מזון הכלבים המתאים , על שקי האוכל יהיה כתוב ההגדרה שהם מותאמים לכלבים קטנים או מיני. כך תדעו בוודאות שהערכים התזונתיים מותאמים לגזע כלב קטן, בשלב השני תצטרכו ללמוד להבדיל בין אוכל שנחשב איכותי ומומלץ לכלבים הקטנים לבין אוכל המכיל רכיבים זולים ולא איכותיים היכולים לפגוע בבריאותו של הכלב שלכם.

 

אילו רכיבים חשוב שיהיו במזון לכלב קטן?

המרכיב החשוב ביותר שצריך להיות במזון לכלבים הוא חלבון, אוכל איכותי יהיה אחד כזה שהחלבון הוא הוא מן החי ויופק מבשר ,עוף או דגים. על מנת לשמור על בריאות הכלב עליו לקבל כמות מסוימת של חלבון מן החי ותמיד עדיף שיהיה מבשר, עוף או דגים. בסוגי מזון לא איכותיים. ישנם סוגי מזון רבים העשויים קמח בשר באיכות בינונית ונחשבים כתוצר לוואי של בשר, לכן הם זולים יותר, מקור הבשר לא תמיד מזוהה ומקור החלבון שלהם לא עשיר מבחינה תזונתית.

השלב השני יהיה לבדוק כמה מקורות פחמימה קיימים ב- 5 הרכיבים הראשונים במזון, אם נראה שמופיעים רכיבים כמו תירס, חיטה, אורז וגלוטן בשילוש עם קמח ככל הנראה מדובר במזון עם פחמימות פשוטות היכולות לפגוע בכלב ולגרום לו לטווח הקרוב להשמנה ולטווח הרחוק לסוכרת.

לסיכום: שמירה על בריאות הכלב היא בראש ובראשונה בסוג המזון שאתם מספקים לו, ככל שהמזון יותר איכותי אתם יודעים כי הוא מקבל את כל הערכים התזונתיים להם הוא זקוק. במיוחד אצל גזעים קטנים אשר שורפים קלוריות יותר מהר מכלבים גדולים הדגש על מזון איכותי הוא גבוה. על מנת לרכוש עבורם את המזון המיועד פנו אל חנות מזון לבעלי חיים שם תוכלו לבחור את המזון המתאים ביותר לכלב שלכם.

מזון לכלבים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בריאות
מה חשוב לפני שלוקחים אורטופד מומחה ברכיים?

כאבי ברכיים הם כאבי שכיחים מאוד עבור רוב האוכלוסייה, והם חוצים מגזרים וגילאים כך שמדובר בבעיה נפוצה ביותר. מה חשוב לדעת לגבי כאבי ברכיים עוד לפני שלוקחים אורטופד מומחה ברכיים?

שולחן מעץ ללפטופ
לבית ולגינה
המדריך לבחירת שולחן עבודה מושלם

כיוון שרובנו מעבירים את רוב שעות העבודה בישיבה מול השולחן בחירת שולחן העבודה שלנו חשובה מאוד. השולחן הוא אחד הרהיטים המרכזיים בחלל העבודה, הוא צריך להתאים לאווירת המשרד כולו, בנוסף

שמלות כלה חגיגיות בכל הסגנונות
כללי
למה כל שמלות הכלה בצבע לבן?

בין אם אתם כלה לפני יום חתונתה, מאורסים טריים, אנשים שבדיוק יצאו מחתונה או סתם אנשים סקרנים ככל הנראה עצרתם מתישהו לחשוב- למה כל שמלות הכלה הם בצבע לבן? השאלה