חיפוש

איך אפשר להיות מנטליסט וכמה זמן זה לוקח?

שוטטתם מספיק זמן בעולם ומצאתם עבורכם מטרה – אתם רוצים להיות מנטליסטים, אמני חושים מפתיעים ומיוחדים, זה הייעוד שלכם. מדובר במקצוע מיוחד, שנמצא בתהליך התהוות תמידי. אבל אתם לא יודעים איפה וכמה זמן זה לוקח? אל דאגה, במאמר זה ננסה להסביר לכם על היתרונות, חסרונות, תקופות זמן למידה, ונגלה לכם סוד חשוב: אמן חושים אמיתי אף פעם לא מפסיק ללמוד.

 

מה משמעות "מנטליסט"?

קודם כל חשוב  להבהיר – מנטליסטים ואמני חושים הם לא קוסמים! מנטליסטים ואמני חושים מתמחים בעל טבעיות, מנטליות האדם, NLP, קריאת שפת גוף, שידור מחשבות, קריאת מחשבות, חיזוי עתיד ומציאת חפצים מוסתרים. מנטליסט נקרא לאדם שמסוגל לקרוא מחשבות של אדם זר רק על פי נראותו החיצונית, שפת הגוף ואלמנטים "טבעיים" אחרים הכוללים היפנוזה, דיבור ועוד. מנטליסטים כמו ירון זיגי מתמחים באומנויות האלה במשך שנים ארוכות ולומדים אותן לאורך הדרך.

 

טכניקות

רוב העבודה והטכניקות בהן אמני חושים ומנטליסטים משתמשים זהות ודומות לטכניקות של קוסמים, רק באופן אחר ובדרך מיוחדת. השלב הראשון בלהיות אמן חושים הוא למידת קסמים –  ככל שתדעו יותר קסמים, זריזות ידיים, עבודה מול קהל, כך דרכם להיות אמני חושים תהפוך בטוחה יותר. הרעיון הבסיסי מאחורי קסמים הוא אותו הרעיון שעומד מאחורי אמני חושים.

כל קסם ותרגיל מנטלי מתבססים על לגרום לאדם להאמין שהתבצעה מולו פעולה קוסמית שאין לה אף הסבר, מלבד כוחות על טבעיים שיש לכם ומאפשרים לכם לבצע את אותה הפעולה. למידת קסמים וטכניקות שונות תפתח את המיומנויות שלכם, ובהדרגה יצוצו לכם רעיונות שונים לקסמים מיוחדים שלכם.

 

הלמידה אף פעם לא נגמרת

אמן חושים ומנטליסט מקצועי הוא אחד שממשיך ללמוד בצורה תמידית. אין דבר כזה "סיום לימודים" בתחום הזה, שכן כל יום מחדש ישנם אינספור קסמים ותרגילים חושיים חדשים שניתן ללמוד, לסגל ולייצר בעצמכם. הלמידה העצמאית היא תמידית ובאופן יום יומי יש לחזור על התרגילים, לתרגל ולהתאמן על כל פעולה.

הטכניקה של אמן חושים מתבטאת בעיקר בלימוד עצמי, בתרגול מתמשך ויישום הלימוד על אנשים כדי לוודא שהתרגיל אכן עובד ושאתם משתפרים. לכן אין באמת תקופת זמן שבה לומדים להיות אמן חושים ומנטליסט. ההתמקדות היא באימון, בטכניקה והתמדה. ברגע שתבצעו את שלושת הפעולות הללו במשך תקופה ארוכה – תהפכו למנטליסטים.

 

הבאת ה"עצמי" למקצוע

אחד הדברים המיוחדים במקצוע הוא שלכל מנטליסט יש את הקסם האישי שלו. אחרי למידת הטכניקה והאימון, רצוי להכניס למופע משהו ייחודי משלכם להופעה. ההמלצה היא לקחת את הרעיון הבסיסי שכולם מכירים ולהוסיף לו טריק עצמאי משלכם. כך המופע יהפוך להיות יותר אישי ובעל קסם שכל כולו אתם. הכיוונים המפתיעים האלה יגדירו אתכם כאמנים מיוחדים שלא חוששים מלנסות, להתנסות ובעיקר מביאים את עצמם לבמה.

אמני חושים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אדריכל בצפון
בעלי מקצוע
אדריכלים בצפון – מחירים

האדריכל הוא אחד מבעלי המקצוע החשובים ביותר והחיוניים ביותר בתחום הבניין. אדריכל בצפון ובכל חלקי הארץ, הוא הכוח המניע והמוח מאחורי הכנת התוכניות למבנים חדשים, גדולים וקטנים כאחד. בנוסף האדריכל

קופת חיסכון
פיננסים
כמה כסף משקיע האדם הממוצע בחיית המחמד שלו?

מתלבטים אם לגדל חיית מחמד? בין אם תבחרו בכלב, חתול, אוגר סיבירי או תוכי, אתם צריכים להכין מראש את הכיס שלכם לקראת העלויות הצפויות. בשורות הבאות אספנו עבורכם את הסכום