חיפוש

האם צריך עו"ד גירושין גם בגירושין בהסכמה?

גירושין הם תהליך שיכול להיעשות בהסכמה, אך גם אז לא תמיד ברור לשני הצדדים מה כולל התהליך וכיצד יש להתנהל בו. במאמר זה נסביר מהי החשיבות של עורך דין גירושין גם בגירושין בהסכמה. 

 

מה תפקידו של עורך דין גירושין?

לפני שנבין מדוע צריך עורך דין גירושין לגירושין בהסכמה, חשוב להבין למה בכלל יש צורך בעורך דין בהליך הגירושין. קודם כל, כאשר מפרקים נישואין צריך להבין שבעצם מדובר בפירוק חוסה. לבני הזוג היו עד כה חיים משותפים וכעת יש לבצע חלוקה של רכוש וכן חלוקה של משמורת על הילדים במידה ויש.

מדובר בשני תהליכים משמעותיים שמאוד לא כדאי להגיע אליהם לפני התייעצות וליווי של עורך דין הבקיא בתחום. עורך הדין בא להציג את האפשרויות הקיימות בפני בני הזוג ולגרום לכך שלא ייווצר מצב בו קיימים פערים בין ההבנה שלהם לבין החוק המחייב. כמו כן, עורך הדין מסייע להסדיר את המחלוקות בין בני הזוג ולהגיע להסכמה לגבי נושאים חשובים בהליך הגירושין.

 

ומה אם נפרדנו ברוח טובה?

כמובן שמערכת יחסים הדדית ומכבדת בין בני זוג יכולה להקל רבות על התהליך, אך אין מנוס מכך שמדובר בהליך בעל היבטים משפטיים מורכבים שיש לגשת אליהם ברצינות רבה. גם אם אתם לא מעוניינים לריב ולסגור את הקשר באווירה רעה, חשוב להבין כי על הפרק נמצאים דברים חשובים ביותר ואין לזלזל בהקפדה עליהם.

אנשים רבים חושבים שעירוב עורכי דין בהליך הגירושין יכלו לגרום לסיבוכים ולמריבות קשות בין בני הזוג, אך לרוב המצב הוא הפוך, וכאשר בני הזוג עובדים יחד עם עורך דין מנוסה בתחום הם יוכלו להגיע בקלות יותר להסכמות ולעבור את ההליך על הצד הטוב ביותר.

 

כיצד ניתן למצוא עורך דין טוב לענייני גירושין?

עכשיו לאחר שהבנתם את החשיבות מאחורי ליווי עורך דין מקצועי בהליך הגירושין, ודאי אתם תוהים היכן ניתן למצוא עורך דין כזה ואיך נדע כי אנחנו בוחרים בעורך דין שידאג לנו בצורה הטובה ביותר. בגלל שמדובר בנושא שדורש מיומנות רבה והבנה עמוקה של החוק, בשילוב עם אמפתיה וסבלנות רבה למצב המורכב, בחירת עורך הדין היא משימה לא פשוטה שיכולה לאתגר אנשים רבים. אם אתם מחפשים עורך דין לגירושין כדאי שתכירו את עורך דין גירושין – הלנה שמחי.

 

באיזה שלב של הגירושין צריך לפנות לעורך דין?

מומלץ לפנות לעורך הדין כמה שיותר מוקדם, כך שהוא יוכל לעזור ולסייע לכם בכל היבט אפשרי. מדובר בתהליך שרוב האנשים לא מכירים ולכן הוא יכול להעלות הרבה ספקות ותהיות עליהן יכול לענות לכם עורך הדין ולהקל עליכם בתקופה המורכבת שאתם נמצאים לפניה. אל תהססו לפנות לעורך דין על מנת להקל על עצמכם וגם על בן אן בת הזוג שלכם!

עורך דין גירושין

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מכרזי מקרקעין – מה חשוב לדעת?

הרשות למקרקעי ישראל יוצאת במכרזים על מנת להקצות קרקעות לבניית מקומות דיור, והרשות המקומית היא האחראית לפרסום שלהם לאחר שערך הקרקעות נקבע על ידי שמאי. המאמר יפרט כל מה שחשוב

ניקיון בית
ניקיון
עשה ואל תעשה בניקיון הבית

יש כללים בסיסיים שנוגעים לתחום ניקיון הבית שכל אחד צריך להכיר בהם. מדובר בכללים שאומרים מה כדאי לעשות וממה חשוב להימנע. אף אחד מאתנו לא למד את הכללים הללו בגן

אישה בהריון
תינוקות
אתרי ההיריון והלידה המובילים בישראל

תקופת ההיריון והלידה היא ללא ספק התקופה המלחיצה ביותר בחייה של כל אישה, אולם כעת בזכות רשת האינטרנט ניתן לקבל את כל המידע הנחוץ והחשוב ביותר. מהם האתרים המובילים? להלן