חיפוש

איך בוחרים טיסה פנימית במקסיקו בצורה נכונה?

מקסיקו היא מדינה יפהפייה עם היסטוריה ותרבות עשירה, המושכת אליה תיירים מכל העולם. עם הנופים המגוונים והערים התוססות שלה, טיול בתוך מקסיקו הוא חובה לכל מי שמחפש לחקור את כל מה שיש למדינה הזו להציע.אחת הדרכים הנפוצות ביותר לטייל בתוך מקסיקו היא באמצעות טיסה דרך אוויר כמובן, כאשר חברות פנים תעופה רבות מציעות טיסות ליעדים שונים ברחבי המדינה. 

עם זאת, בחירת הטיסה הפנימית הנכונה במקסיקו יכולה להיות משימה לא פשוטה. במאמר זה נספק לכם טיפים ודברים חשובים שכדאי לדעת לפני שמזמינים טיסת פנים במקסיקו.

 

אילו חברות טסות בתוך מקסיקו?

ראשית, חשוב לחקור את חברות התעופה הפועלות בתוך מקסיקו. ישנן חברות תעופה פנים רבות במקסיקו, ולא לכולן יש את אותם סטנדרטים בכל הנוגע לבטיחות ואמינות. כמה מחברות התעופה הפופולריות ביותר במקסיקו כוללות את Aeromexico, Volaris, Interjet ו-Viva Aerobus. חשוב לקרוא ביקורות ולבדוק את רישומי הבטיחות של חברות תעופה אלו לפני הזמנת טיסה.

אילו חברות טסות בתוך מקסיקו

תכנון וזמנים בטיסות במקסיקו

חשוב לקחת בחשבון את עיתוי הטיסה למקסיקו שלכם. מקסיקו היא מדינה גדולה, וזמני הטיסה יכולים להשתנות מאוד בהתאם ליעד. חשוב לקחת בחשבון את השעה ביום בעת הזמנת הטיסה, מכיוון שחלק מהטיסות עשויות להיות זולות יותר אך עשויות לדרוש מכם להגיע או לצאת בזמנים לא נוחים.

בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את הזמן בשנה בעת הזמנת הטיסה, מכיוון שחלק מהיעדים עשויים להיות פופולריים יותר בעונות מסוימות, מה שיכול להשפיע על זמינות הטיסות והמחירים.

תכנון וזמנים בטיסות במקסיקו

מקדימים וחוסכים

חשוב להזמין את הטיסה מראש. הזמנת טיסה מראש יכולה לעזור לך לחסוך כסף, מכיוון שחברות תעופה רבות מציעות הנחות להזמנות מוקדמות. בנוסף, הזמנת הטיסה שלכם מראש יכולה לעזור להבטיח שתקבלו את הטיסה הרצויה, שכן טיסות פופולריות עלולות להימכר במהירות.

 

משקל וכבודה

חשוב לקחת בחשבון את כמות הכבודה והעמלות של חברת התעופה שתבחרו לטוס בה. חברות תעופה שונות בתוך מקסיקו מציעות הגבלה שונה לכמות הכבודה המותרת ועמלות שונות בהתאם. לכן חשוב לבדוק אותן לפני הזמנת הטיסה.

בנוסף, חשוב לשקול מראש המשקל והגודל של המטען שלך, כדי שלא יהיו הפתעות מיותרות בשדה התעופה, לחסוך ריבים עם הפקידים ולהכנס לסיטואציות לא נעימות. מכיוון שחברות תעופה מסוימות עשויות לגבות עמלות נוספות עבור משקל עודף – כדאי להתכונן מראש שאם תחרגו, תאלצו לשלם מחיר אקסטרה.

 

ארזת לבד?

חשוב להיות מודעים למנהגים ולכללים בעת נסיעה בתוך מקסיקו. למקסיקו יש כללים נוקשים לגבי הובלה של פריטים מסוימים, כמו כלי נשק וסמים, האסורים בהחלט. אתם לא רוצים להתפס בטעות עם מטעם אסור – בדקו היטב את המטען שלכם ותוודאו ששום חומר לא חוקי נמצא בהם.

בנוסף, באופן כללי, שימו לב היטב לכללי המכס בעת הכנסת פריטים למקסיקו, מכיוון שחלק מהפריטים עשויים להיות אסורים או דורשים אישורים מיוחדים.

 

מקסיקו ענקית – תכננו מרחקים בהתאם

חשוב לקחת בחשבון את שדה התעופה אליו תטוס וממנו. למקסיקו יש שדות תעופה רבים, וחלקם עשויים להיות נוחים יותר מאחרים בהתאם ליעד שלכם. יחד עם זאת, תכננו בהתאם , הסתכלו במפה וחשבו את המרחק בין שדה התעופה ליעד הסופי שלך, מכיוון שחלק מהשדות תעופה עשויים להיות ממוקמים רחוק ממרכז העיר או מאטרקציות תיירותיות.

 

לסיכום

לסיכום, בחירת הטיסה הפנימית הנכונה במקסיקו יכולה להיות משימה לא פשוטה. עם זאת, על ידי בדיקת חברות התעופה, התחשבות בעיתוי הטיסה, בדיקת כמות הכבודה והעמלות ותשומת לב לכללי התעופה והמכס בתוך מקסיקו, אתה יכול לעזור להבטיח חווית נסיעה בטוחה ומהנה.

תמיד כדאי להתייעץ עם סוכן נסיעות או מומחה טיולים למקסיקו כדי להחליט ולעשות את הבחירות הנכונות. הכי חשוב שתטוסו לטייל בראש שקט ותחזרו בשלום.

איך בוחרים טיסה פנימית במקסיקו בצורה נכונה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שפן מהקובע
מופעים
אמן חושים לאירועים – למה זה כדאי

כל מי שיצא לו לעשות אירוע, החל מאירוע קטן בבית ועד אירוע גדול לכל המשפחה והחברים, יודע שזו לא באמת משימה קלה. תמיד נרצה לשמח את האורחים שלנו אך מצד

נכה
בריאות
האם כדאי לכם לעשות ביטוח בריאות?

אם עד לא מזמן חשבתם שאתם צעירים ושזה ימשך לנצח, טבעי שעם הזמן אתם מתחילים להבין שלא כך הדברים. כולנו, בסופו של דבר, מזדקנים וכתוצאה מכך אנחנו גם חשופים לעוד