חיפוש

דירה להשקעה בפריפריה – כך תזהו את ההזדמנות

אתם רוצים לשפר את המצב הכלכלי שלכם?

ברור לכם שמעבודה קשה לא באמת תצליחו להרוויח הרבה יותר כסף בחודש ואתם מחפשים הכנסה פסיבית?

אם כך, ברור מדוע דירה להשקעה זו אופציה שאתם לוקחים בחשבון.

מצד שני, ברור מדוע אתם תוהים איך באמת מוצאים דירה להשקעה בפריפריה והאם זה כדאי?

כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

מהם היתרונות של דירה להשקעה בפריפריה?

כאשר מדברים על השקעות בנדל"ן במדינה כמו ישראל, מדברים על עניין מאוד מורכב. העלויות של הנדל"ן בארץ מאוד גבוהות ולכן ברור מדוע לא קל להתמודד עם העניין הזה. לא כל אחד מאתנו יכול לקנות דירה בלב תל אביב, והאמת היא, שאם מדובר על דירה להשקעה, הרבה פעמים דווקא הפריפריה היא הבחירה הנכונה. לכן אנחנו ממליצים לכם לחשוב על האופציה הזאת ברצינות, כי למה לא בעצם? אתם יכולים לבחור בין השקעות בנדל"ן ובין השקעות בשוק ההון, אך אין ספק שפעמים רבות נדל"ן יכול להוות השקעה בטוחה ויציבה יותר, כך שזה מומלץ בחום.

 

מה זה אומר הזדמנות טובה?

כל העניין בהשקעות נדל"ן הוא לבחור נכס שיניב לכם תשואה כמה שיותר גבוהה בכל חודש ובכל שנה. לכן צריך לברר באיזו עיר בארץ ובאיזה אזור בדיוק של הפריפריה תוכלו לקבל את התשואה הכי מוצלחת שיש. כמו כן, חשוב מאוד להיות עם היד על הדופק ולברר מידע לגבי מכרזים שונים של מחיר למשתכן, כי הרבה פעמים המחיר למשתכן למעשה מהווה הזדמנות שלא כדאי לפספס. בנוסף לכל אלה, אנחנו מאוד ממליצים לכם גם להירשם לכל האתרים שמספקים מידע אודות פרויקטים שונים של נדל"ן באזורים מגוונים בארץ. ככל שתקבלו יותר מידע כך הסיכוי שלא תפספסו את ההזדמנות הכי טובה שיש יגדל.

 

מה אתם באמת מחפשים?

עוד נתון שתמיד יוכל לעזור לכם לקדם את העניינים ולבצע את ההשקעה הנכונה לכם, הוא לבדוק ולהחליט מראש מה בעצם אתם מחפשים. האם אתם יודעים מה דרוש לכם? והאם אתם יודעים על כמה עומד ההון הראשוני שלכם לעניין? האם אתם מתכוונים לשלם את כל הכסף או שתרצו לקחת משכנתא שתממנו בעזרת שכר הדירה שישלמו לכם? האם אתם רוצים דירה עם שלושה חדרים או שאתם רוצים לראות דירות הרבה יותר גדולות להשקעה בפריפריה? כל הנתונים האלה חשובים מאוד. לכן, אם תעצרו כבר בתחילת הדרך ותגדירו את היכולות ואת הדרישות שלכם בצורה טובה ומדויקת, יהיה לכם הרבה יותר קל לאתר את הנכס הנכון לכם.

 

מאיפה מגייסים הון להשקעות כאלה?

יכול להיות שגם לכם, כמו להרבה אנשים אחרים, יש פשוט חסכונות שמחכים לכם בחשבון הבנק ותוכלו לפתוח כדי לקנות דירה להשקעה. מצד שני, יכול להיות שכמו הרבה ישראלים אחרים, פשוט מחכים לכם כספים אבודים במקומות שונים שאתם בכלל לא זוכרים או לא יודעים על קיומם. לכן, רגע לפני שאתם מתחילים לעשות צעדים שונים בדרך להשקעה בדירה שנמצאת בפריפריה, למה שלא תפנו אל הר הכסף. הרבה מאוד ישראלים שכבר עשו חיפוש בעזרת הר הכסף הגיעו להרבה מאוד כספים אבודים שחיכו להם. זה לא משנה אם תגלו שיש רק כמה אלפי שקלים שמחכים לכם או שתגלו הרבה יותר כסף ששוכב כאבן שאין לה הופכין. מה שבטוח זה שאם תפנו אל הר הכסף תוכלו להבין איפה אתם עומדים. את כל הכספים שעד היום חיכו לכם בחסכונות ובקרנות תוכלו להעביר לחשבון שלכם וכך להגדיל את ההון העצמי שלכם להשקעה.

 

סגירת עסקה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אש
בעלי מקצוע
שיפוץ לאחר שריפה – כל מה שכדאי לדעת

שיפוץ לאחר שריפה הוא תהליך מעט שונה מתהליך רגיל של שיפוצים. בין אם הבית שלכם נפגע בשריפה, או העסק שלכם, תצטרכו לדעת כיצד לעבוד נכון מול חברות הביטוח ובמקביל –

פטור ממס הכנסה
עריכת דין
מי זכאי לפטור ממס הכנסה?

פטור ממס הכנסה יכול להיות כלי פיננסי רב ערך עבור יחידים, משפחות וארגונים המעוניינים להפחית את נטל המס שלהם. בין אם אתה אונגר שווייגמן, בעל הכנסה נמוכה, סטודנט, ארגון ללא