חיפוש

חוששים שיש לכם טרמיטים? כך תדעו בוודאות

טרמיטים הינם חרקים זעירים דמויי נמלה ( אך מבחינה ביולוגית הם קרובים יותר לתיקנים ) אשר חיים בקינים גדולים עם אלפי פריטים וביניהם מלכה. בטבע, הטרמיטים מכרסמים ומעכלים פיסות עץ יבש ומת ומשמשים כמנקים של עולם החי, אך בסביבת האדם הם עלולים למצוא את קירות העץ, עמודי החשמל ואפילו את אדני הרכבת כטעימים ומזינים במיוחד, התוצאה? כירסום מהיר ברהיטים שלכם. אם לפתע ישנם חורים ברהיטי העץ שלכם או אם נסורת מצטברת בפינות הבית, ייתכן וגם יש טרמיטים בתוך הבית. 

 

טרמיטים בתוך הבית

בישראל עיקר הבניה הינה מבטון, אך מבנים ניידים, צימרים, עמודי חשמל, אדני רכבת, רהיטים שונים בתוך הבית ורהיטי גינה מחוצה לו הינם עשויים מעץ טבעי. בשל כך הם עלולים להפוך מטרה נוחה עבור נחיל טרמיטים רעבתני שישמח לטעום אותם.

הטרמיטים ניזונים מן העץ היבש והמת, חופרים בו את קיניהם ומשתכנים בו, ולעיתים קרובות לא תשגיחו בהם עד שהעץ כבר יהיה מכורסם עד לעומקו. להזמנת הדברה כנסו לאתר הבית של קוברה הדברות ולמדו כיצד ניתן להמנע מכך מבעוד מועד ולהזמין מדביר מקצועי לסילוקם.  הדברה

חוששים שיש לכם טרמיטים? כך תדעו בוודאות

נוכחותם של הטמריטים איננה תמיד כה מורגשת, לפעמים הם נמצאים בתוך מחילות שהם בונים לעצמם בין שתי מחיצות עץ בצורה דיסקרטית למדי ולוקח זמן לזהות אותם. לכן חשוב לפקוח עיניים ולסרוק מדי פעם את מבנה העץ שלכם. זה יכול להיות כל מבנה החל מצימר וכלה בבית עץ לילדים, מחיצות שבניתם בתוך הבית או רהיטים מעץ מלא. הסימנים המחשידים הראשונים הם:

  1. הימצאות נסורת דקיקה סביב הרהיט או סביב המבנה.
  2. המצאות חורים שלא היו שם בעבר.
  3. נגיעה באמצעות האצבע והפעלת לחץ לבדיקת חוזקו של לוח העץ, אם הוא שוקע למגע, זוהי נורה אדומה.
  4. פתיחת ארונות, בדיקת חלקם הפנימי של המשקופים, והצצה לתוך הרווח שבין שתי מחיצות עץ יעזרו לכם לזהות אם אתם רואים תנועה של חרקים זעירים, חיוורים ולא חובבי אור שמש, או לפחות סימני כרסום ועורקי מחילות.

הדברה

מה הטרמיטים יכולים לעולל לרהיטים שלנו?

הטרמיטים עלולים להחליש את חוזקו של המבנה ולכרסם אותו כך שהוא עלול להשבר תחת לחץ ולקרוס. הדבר מסוכן במיוחד כשמדובר בכסאות עץ שעלולים להשבר לפתע כשתתיישבו עליהם, או כשילדים מטפסים על גדר או סולם עץ ולפתע השלבים נשברים תחת רגליהם. הטרמיט עצמו אינו מסוכן לאדם, אינו מעביר מחלות ואינו עוקץ וניתן למנוע את הגעתו על ידי מריחת העץ בחומר דוחה טרמיטים.

 

קוברה הדברות – המומחים בהדברת טרמיטים

קוברה הדברות הינה חברה המתמחה באיתור טרמיטים, מניעתם וחיסולם, בתוך הבית ומחוצה לו במקצועיות, אמינות ואחריות ובמחירים המשתלמים ביותר בתחום.

הדברה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שיניים ראשית
בריאות
כמה עולה ציפוי זהב לשיניים?

לעמוד בכל בוקר מול המראה ולא להיות מסוגלים לחייך לעצמכם כי השיניים שלכם נראות נורא, זו חוויה לא נעימה. לא נעים לפתוח ככה את הבוקר ולא נעים להעביר ימים שלמים

מחירי ספקים לאירועים
אירועים
מחירי ספקים לאירועים

כאשר אנו מעוניינים לארגן אירוע, בין אם אירוע בטבע או בגן או אולם אירועים, אנו זקוקים לשירותיהם של ספקים שונים כמו אמן חושים או צלם ולשם כך צריך לדעת את