חיפוש

כמה עולה לקנות עוקבים אמיתיים לאינסטגרם?

מי שמכיר את האינסטגרם מקרוב, יודע שכדי לקבל חשיפה גבוהה צריך להחזיק בפרופיל עם מספר רב של עוקבים. עובדה זו התגלתה לאחרונה לאחיינית שלנו שנחשפה לראשונה לאפליקציה. היא ביקשה מאתנו לספר לה את כל הפרטים החשובים ואנחנו החלטנו להתחיל בחלק הבסיסי ביותר – רכישה של עוקבים. הישארו אתנו ותגלו מה האינפורמציה שמסרנו לה וכמה ההליך הזה עולה.

 

רכישה של עוקבים אמיתיים לאינסטגרם – מה זה אומר?

אם הגעתם אל המדריך הנוכחי לאחר ששמעתם על האפשרות של רכישת עוקבים, כדאי שתדעו שמדובר בעניין שמצריך היכרות מעמיקה עם התחום. שכן, לא סתם הדגשנו בכותרת שלעיל את המילה "אמיתיים". יש כל מיני אתרים שיציעו לכם לבצע רכישה של עוקבים לאינסטגרם בתשלום זול מידי.

תשלום זה יועבר לכיסם של בעלי האתרים, אך אף אחד לא מבטיח לכם שהעוקבים יועברו אל החשבון שלכם. אנו מכירים בעובדה זו די הרבה זמן והבנו כי עלינו לפתוח איתה את המדריך, כדי שתדעו כי עליכם לבחור באתר מומלץ לרכישה של עוקבים. בהמשך נציג בפניכם את כל האינפורמציה שתקל עליכם בבחירת אתר מומלץ ומקצועי.

עוקבים באינסטגרם

כמה זה עולה? לא הרבה בכלל

חשוב מאוד שתדעו מה העלויות של קניית עוקבים אמיתיים לאינסטגרם, כדי שתוכלו לערוך השוואה בין האתרים שמצאתם בעצמכם. נציין כי אתם יכולים לבחור את מספר העוקבים הדרוש, כאשר המינימום ברוב המקרים עומד על 100 עוקבים. הנה המחירים הבסיסיים שצפויים להיות מוצגים בפניכם באתרים אמינים:

  • רכישה של 100 עוקבים: 12 ₪
  • רכישה של 400 עוקבים: 26 ₪
  • רכישה של 1,000 עוקבים: 65 ₪

מדובר בסכומים שמתאימים לכל כיס (במיוחד למי שעדיין אין להם משכורת, אלא דמי כיס שקיבלו לכבוד החג).

 

לא על העוקבים לבדם – יש עוד אפשרויות

כדאי שתדעו שיש אתרים שיציעו לכם רכישה של לייקים, צפיות ואפילו תגובות שלא יעלו לכם יותר מידי. קנייה של 100 לייקים לאינסטגרם למשל צפויה לעלות לכם בסביבות ה – 10 ₪. תשלום זהה תצטרכו לשלם גם על צפיות. רכישה של תגובות נחשבת ליקרה ביחס לשתי האפשרויות הללו. שכן, אתם צפויים לשלם כ – 12 ₪ לערך על 10 תגובות (ועדיין, אין מדובר פה בסכומים אסטרונומיים).

עוקבים באינסטגרם

בחירה נכונה באתר לרכישת עוקבים – כך תעשו זאת

סביר להניח שאתם רוצים להיות בטוחים בכך שתוכלו לקנות עוקבים אמיתיים לאינסטגרם שלכם מבלי ליפול בפח. אם כך, עליכם תחילה לערוך בירור אודות המחירים המוצעים לכם. אם תגלו שהאתר הנבחר מציע מחירים נמוכים או יקרים בהרבה מאלה שצוינו לעיל – עליכם לתהות על קנקנו. אם המחירים דומים לאלו שצוינו כאן, אתם יכולים להיות רגועים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כמה יעלה לכם לקנות עוקבים אמיתיים לאינסטגרם. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה. כך שעליכם רק לבצע רכישה ולקדם את הפרופיל שלכם.

עוקבים באינסטגרם

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
יועץ עסקי
עסקים
ייעוץ עסקי ליזמים

המטרה של יזמים עסקיים היא לבנות עסק משגשג, להפיק רווחים ולשמור עליהם. לשם כך הפנייה לייעוץ עסקי חשובה ביותר. המאמר יעסוק בייעוץ עסקי ליזמים.   מה מאפיין את היזמים? היזמים