חיפוש

תביעה בגין אובדן כושר עבודה – האותיות הקטנות

למרבה הצער, אין זה נדיר כלל שאדם שעובד במשך כל חייו ומתפקד באופן מלא מוצא עצמו נאבק במצב בריאותי כזה או אחר. החיים הם בלתי צפויים, ואין לדעת מה יילד. אך מה שכן חשוב לדעת, הוא כיצד להתמודד עם האתגרים שמביא אתו אובדן כושר עבודה. כאשר לא רק הבריאות מתרופפת אלא הביטחון הכלכלי של הנפגע ומשפחתו מתחיל להתערער, זה הזמן להבין היטב את נושא התביעה בגין אובדן כושר עבודה. 

 

ביטוח אובדן כושר עבודה- לימים קשים

כשום שאנו חוסכים ככל שאנו יכולים על מנת שלא להזדקק בתקופות קשות יותר, כך גדולה מאוד חשיבותו של ביטוח אובדן כושר עבודה. אי אפשר לדעת מתי הבריאות עלולה להידרדר ויכולת התפקוד היומיומית תשתבש, לעיתים למצב בלתי הפיך. אובדן כושר עבודה יכול להיות זמני או קבוע, אך במידה והמצב קורה יש לדאוג לחלופה לשכר העבודה שלא יכול להתקבל.

רבים שכבר כן מבוטחים בפוליסות ביטוח של אובדן כושר עבודה, אך אינם בקיאים בנושא, מוצאים עצמם חסרי אונים אל מול חברות הביטוח, שמקשיחות עמדות ונהלים דווקא בתקופות רגישות כל כך. אם אתם מתקשים להתנהל אל מול חברות הביטוח, משרד עורכי דין פייפר כהן יעמוד לשירותכם וידאג שתקבלו את המגיע לכם.

 

תהליך לא קצר ולא פשוט

למרבה הצער, לא די בלהיות מבוטח בפוליסת אובדן כושר עבודה בחברת הביטוח. במקרים רבים, קיים צורך ממשי להוכיח במסגרת התביעה, את חוסר היכולת להתפרנס ולעבוד. אבל כמו בכל חוזה, חשוב מאוד להבין לעומק את האותיות הקטנות, וברוב המקרים הן מגדירות את אובדן כושר העבודה בתור חוסר יכולת לבצע את עבודתכם, או כל משרה אחרת, לצורך העניין.

משמעות הדבר היא, שחברות ביטוח עשויות לסרב לשלם את הפיצויים שמגיעים לכם, מתוקף הטענה שיש ביכולתכם את האפשרות לעבוד בכל עיסוק סביר אחר, מה שיפסול את התביעה.

 

ניצול חוסר הידע

מהלכים אלו של חברות הביטוח השונות נובעות מהצורך שלהן להשתמש בחוסר הידע של האדם הפשוט בעולם הביטוח, ולמעשה להתנער מחובותיה כלפיו. במצבים כאלה, אדם שמשלם תשלומים חודשיים לחברות הביטוח במשך שנים, נתקל בחומה בצורה של בירוקרטיה, ללא הבנה עמוקה של הפוליסה עליה חתם, וכך הוא מוצא את עצמו, הלכה למעשה, אובד עצות.

 

עורך דין אובדן כושר עבודה- משנה את מאזן הכוחות

המצב הבלתי נסבל, בו אדם שמוצא עצמו בתקופה הקשה בחייו לאחר אובדן כושר עבודה, מתדפק על דלתות חברות הביטוח, ששולפות מולו סעיפים לקוניים ומותירה אותו ללא הפיצויים המגיעים לו, מצריך סיוע צמוד של עורך דין אובדן כושר עבודה. עורך דין איכותי יידע להתמודד ביעילות ובמקצועיות עם חברות הביטוח, שנוטות לשנות את היחס ברגע שעורך דין נכנס לתמונה. צרו קשר עוד היום עם משרד עורכי דין פייפר כהן ותבעו את הפיצויים שלכם מחברת הביטוח.

תביעה בגין אובדן עבודה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אדריכל בצפון
בעלי מקצוע
אדריכלים בצפון – מחירים

האדריכל הוא אחד מבעלי המקצוע החשובים ביותר והחיוניים ביותר בתחום הבניין. אדריכל בצפון ובכל חלקי הארץ, הוא הכוח המניע והמוח מאחורי הכנת התוכניות למבנים חדשים, גדולים וקטנים כאחד. בנוסף האדריכל

שמפניות
אירועים
מקומות מומלצים לאירועי בוטיק

חתונות קטנות עם מספר מצומצם של אורחים ואווירה מיוחדת ואישית הפכו ממזמן לטרנד החם של השנים האחרונות. יותר ויותר אנשים בוחרים לקיים את החתונות שלהם במסעדות מיוחדות, גלריות, גגות וכו'.

הדברה
הדברה
כמה פעמים נצטרך לבצע הדברה בחצר?

הבית הוא המקום שבו אנו מעבירים את חיינו, ובשל כך אנו משתדלים לשמור עליו נקי. השאלה על הדברה עולה לא פעם כשאנחנו נתקלים בג'וקים או כשמגיע הקיץ. לא תמיד נוכל