חיפוש

5 דברים שחייבים לדעת על אוטומציה ואבטחת מידע

אם מבחינתכם העתיד התעסוקתי שלכם קשור לאוטומציה ולאבטחת מידע כי נדמה לכם ששם מרוויחים לא רע בכלל, אתם צודקים. מדובר על מקצועות עם ביקוש מאוד גבוה ולכן, אם חשבתם ללמוד את התחומים הללו לעומק, לא כדאי שתדחו את הדברים. מה שכן, יש כמה דברים שעליכם לדעת על התחומים האלה כדי להחליט האם הם באמת מתאימם לכם, ועל כך במאמר שלפניכם.

מידע מאובטח

 

  • מפתח אוטומציה הוא מפתח תוכנה: לא כל האנשים מבינים זאת, אך כאשר מדברים על מפתח אוטומציה למעשה מדברים על אדם שהוא מפתח תוכנה. זו הסיבה שבגללה, אם אתם חושבים על קורס אבטחת מידע איכותי, חשוב שתבינו שאתם חייבים גם להכיר כמה שיותר לעומק שפות שונות של תכנות.

 

  • המשכורת משתנה עם השנים: אנשים שחושבים ללמוד אוטומציה או אבטחת מידע בטוחים לא פעם שהם יתחילו להרוויח הון עתק כבר מהשנים הראשונות. הגיע הזמן לשים את הקלפים על השולחן ולהבין שאומנם מדובר על תחום רווחי מאוד, אך הרווח שלכם, כמו בכל תחום אחר, יגדל עם השנים.

 

  • אבטחת מידע לא לומדים לבד: בין אם אתם חושבים על קורסים של אבטחת מידע ובין אם דווקא קורס אוטומציה זה מה שמושך אתכם, כדאי שתדעו שלא מומלץ ללמוד את התחום הזה לבד. רצוי לפנות לאנשי המקצוע הטובים ביותר, להציג בפניהם את הציפיות שלכם ולבחור את הקורס הכי מעמיק שקיים.

 

  • הלימודים כוללים מבחנים: חשבתם שאתם הולכים לעשות עוד קורס שרק אתם תבחרו האם להגיע לשיעורים בו או לא? רציתם לקבל תעודת סיום לימודים ומיד להתחיל לעסוק בתחום הזה? אם כך, חשוב לדעת שבפועל זה לא עובד בצורה כזאת. בתחום אבטחת המידע, כמו בתחום האוטומציה והסייבר, יש צורך לעבור לא מעט מבחנים כדי לקבל את תעודת סיום הלימודים הנחשקת.

 

  • התחרות משמעותית: עוד דבר קטן שחייבים לדעת על אוטומציה ועל אבטחת מידע, זה שאתם לא היחידים שחושבים על קורסים בתחום הזה. כלומר, הרבה מאוד אנשים למדו את התחום הזה וכבר צברו בו ניסיון לפניכם. משמעות הדברים היא שהתחרות לא קטנה ולכן יש טעם להשקיע בלימודים ולצבור כמה שיותר ידע וניסיון לכל אורך הדרך.

 

למרות שלא מדובר על תחום שפשוט להשתלב בו ולמרות התחרות הגדולה שמורגשת בכל פינה, עדיין בהחלט ניתן לומר שזו השקעה משתלמת. אנשים שלמדו אוטומציה ועשו קורסים שונים בתחום אבטחת המידע בסופו של דבר הצליחו למצוא עבודות מעניינות, מכניסות ומאתגרות. לכן, אם גם אתם רוצים ליהנות מעבודה שתניב לכם פרנסה יפה ולא מעט אתגרים, למה שלא תירשמו עוד היום ללימודים? אתם תראו שלא תצטערו על כך בעתיד כי אין ספק שתמצאו מהר מאוד את מקומכם בעולם ההייטק הנחשב והרווחי כל כך.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ביטוח אחריות מקצועית
ביטוחים
מה הוא ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים?

ביטוח אחריות מקצועית, המכונה גם ביטוח טעויות והשמטות, הוא סוג ביטוח המעניק כיסוי לאנשי מקצוע המעניקים ייעוץ או שירות ללקוחות. בישראל ביטוח אחריות מקצועית חשוב במיוחד למהנדסים, האחראים על תכנון

חדר אחסון משומש
לבית ולגינה
איך לבחור מחסן גינה יד שנייה

רוצים לקנות מחסן איכותי לגינה ויש לכם תקציב קטן? או שאתם פשוט אוהבים למחזר? יכול להיות שמחסן גינה מיד שניה הוא הפתרון המתאים לכם. לפני שתקנו מחסן משומש, אתם ודאי

מסלול רכיבה
אירועים
6 אטרקציות מתאימות לימי הולדת לגיל 8

חוגגים יום הולדת לילד או לילדה בני ה-8 ולא יודעים באלו אטרקציות כדי לבחור? קבלו 5 אטרקציות מתאימות לגיל זה לבנים ולבנות.   1 – מסיבת אוזניות מגניבה ילדים בני

עץ מלא
לבית ולגינה
חצר בסגנון כפרי

בין אם אתם גרים בבית פרטי בעיר, בווילה בקיבוץ או בחווה חקלאית במושב, חצר בסגנון כפרי יכולה להתאים לכם בדיוק, ולהפוך את הבית שלכם ועוד יותר יפה ומיוחד. עכשיו אתם