חיפוש

2 תחומים שבהם ניתן לפנות לבוררות עסקית

אנשי עסקים רבים נוטים לחשוב כי הם ידעו איך להתנהל ולנהוג במצבים של משבר שחל במישור העסקי עם השותפים שלהם. אבל האמת היא, שבמרבית המקרים, חלק לא מבוטל מבעלי עסקים אלו מגלים כי אין להם את היכולת להביא להסכמה משותפת.

החלטנו שצריך להעלות את המודעות בנושא. לכן, יצאנו לבדוק מהם 2 התחומים הנפוצים ביותר שגורמים לבעלי עסקים לפנות אל בוררות עסקית וחזרנו עם כל המידע שיאפשר לכם לדעת שאתם לא לבד וכי יש דרך להגיע לפתרון.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי כתיבת מדריך זה

את המדריך הנוכחי בחרנו שלא לכתוב באופן עצמאי. שכן, היה ברור לנו שיש אנשי עסקים שם בשטח שיוכלו להציג בפנינו את התחומים המוכרים ביותר מבלי שנצטרך בכלל להתאמץ. לכן, כתבנו פוסט בקבוצה שכוללת בעלי עסקים מתחומים שונים ושאלנו אותם את השאלות הבאות:

  • האם פניתם לאחרונה לבוררות עסקית?
  • מה הייתה הסיבה לכך?
  • באיזה תחום פניתם לבוררות זו?

לאחר שקיבלנו את כל התשובות בנושא, ריכזנו את כל התחומים וגילינו שיש 2 תחומים עיקריים שחזרו על עצמם. החלטנו לכתוב על נושאים אלו שיוצגו בפניכם בעוד כמה שורות.

 

תכירו את התחום ה – 1 שבו ניתן לפנות לבוררות עסקית: תחום ההטרדות המיניות

רבים מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי הם פנו אל המוסד הישראלי לבוררות עסקית כדי שזה יסייע להם לבצע את ההליך בדיסקרטיות. שכן, זהו יתרון משמעותי בהליך הבוררות על פני הליך שמתקיים בבית המשפט – הדיסקרטיות.

הרי חל איסור פרסום מוחלט על הפרטים של הסכם הבוררות שנקבע בין הצדדים שמעורבים בו. לצערנו, זה התחום שהגיע אל המקום ה – 1 כתחום שפונים בעקבותיו לבוררות עסקית.

 

תכירו את התחום ה – 2 שבו ניתן לפנות לבוררות עסקית: תחום חלוקת הכסף במקרה של סגירת העסק

בעלי עסקים שהחליטו לסגור את העסק ולחלוק ביניהם את השלל, מוצאים את עצמם לא פעם מתווכחים לגבי החלוקה ההוגנת ביותר. נראה כי תחום זה הגיע אל המקום השני מסיבה מוצדקת. שכן, זה לא פשוט להביא לפתרון שכזה באופן עצמאי.

 

חשיבות הפנייה אל אנשי מקצוע שעוסקים בתחום הבוררות

אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו כי ישנה חשיבות גבוהה בפנייה אל אנשי מקצוע שעוסקים בתחום הבוררות. שכן, וויכוח בין שותפים הוא עניין שמצריך התערבות חיצונית מטעם גורם שיודע כיצד להתנהל במצב שכזה כדי להביא את שני הצדדים להסכמה. לכן, ההמלצה שלנו היא לפנות אל אנשי מקצוע ולא לנסות ולפתור את המורכבות לבד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 2 התחומים שניתן לפנות בהם לבוררות עסקית. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע, אתם יכולים פשוט לפנות אל אנשי מקצוע שילוו אתכם בסודיות ויאפשרו לכם להגיע לפתרון בהקדם.

שותפים עסקיים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מיטה יהודית
רהיטים
מה ההבדל בין מיטה יהודית למיטה רגילה

מיטה יהודית כשמה כן היא, פטנט יהודי עתיק יומין, מיטה שפותחה בעקבות ההלכה היהודית. שמירת טהרת המשפחה והעובדה כי הבעל והאישה משמרים את המגע הפיזי האינטימי לימי הטהרה, השפיעו בין

חלק בגוף האדם
כללי
רשלנות רפואית בניתוח קיצור קיבה

"ניתוח קיצור קיבה" או בשמו המקצועי יותר, "ניתוח הצרת קיבה" נותן מענה למטופלים הסובלים מהשמנת יתר. כמו בכל ניתוח, קיים סיכוי כי הרופא יתרשל. מאמר זה יעזור לקורא להבין מהי