חיפוש

שגיב פלייסיגר מסביר האם מילוי גז במזגן ישן יקר יותר?

אין ספק, אנחנו חיים במדינה חמה במיוחד. בקיץ, כשנדרש לתקן מזגן מקולקל, התיקון בדרך כלל יהיה יקר יותר. יחד עם זאת, כדאי לזכור תמיד כי מילוי גז במזגן ישן, נזקק כשיש בדרך כלל תקלה כלשהיא. במילים אחרות, אם בורח גז מהמזגן, רוב הסיכויים שישנה דליפת גז במקום כלשהוא. אז מה קורה במקרים בהם נדרש למלא גז במזגן ישן? האם הפעולה תהיה יקרה יותר.

כמעט ואין בית בישראל שאינו מצויד במזגן חדש או ישן, וברוב הדירות בדרך כלל תוכלו למצוא מזגנים שעובדים במשך חודשיים רצוף, יולי ואוגוסט הנודעים לשמצה בקרב חובבי החורף. במקרים רבים, טכנאי מזגנים ייקרא לספק שירות בדירות המותקנים בהן מזגנים ישנים. מילוי גז במזגן ישן אכן יהיה יקר יותר, והסיבה לכך היא לא בגלל שסוג העבודה הוא שונה.

מזגן מוצאי קור

האם מילוי גז מזגן ישן יקר יותר?

כשממלאים גז במזגן, בין אם ישן או חדש, הפעולה של המילוי בדרך כלל תהיה זהה, מה שמשתנה הוא סוג הגז. עד שנת 2005, טכנאי מזגנים היו משתמשים במילוי גז מזגנים מסוג 22R, אך כיום לא משתמשים בגז זה, אלא בגז הנקרא 410R.

מילוי גז מזגנים במזגן שיוצר עד שנת 2005, יהיה יקר יותר בערך ב-30% יותר מאשר במזגנים חדשים המצריכים מילוי גז. הגז הישן נחשב פחות מומלץ, היות והוא נחשב פחות אקולוגי, ירוק וידידותי לסביבה. בכדי להימנע ממצבים בהם אתם נדרשים למלא גז במזגן כל חצי שנה, כדאי לבדוק מה הם המחירים על מזגנים הנוכחיים, מפני שישנם מבצעי מזגנים כל השנה וכל הזמן. בכל מקרה בו אתם זקוקים לייעוץ כזה או אחר לפני רכישת מזגן, אתם יכולים לפנות אל חברות העוסקות במתן ייעוץ לפני רכישת מכשירי חשמל. לרוב, חברות אלו יידעו לכוונן אתכם באופן הכי טוב ובצמוד לליווי של קניית המזגן. במידה ואתם חווים כשלים ו\או תקלות במזגן, בקירור או בחימום, אתם יכולים ליצור קשר עם טכנאי מזגנים מומלץ המספק תיקון מזגנים עד הבית של הלקוח.

תיקון מזגן מקצועי

רבים המקרים בהם מזגנים מפסיקים לעבוד דווקא בקיץ, וזה לא בגלל ביש מזל של המתגוררים בדירה, אלא בגלל שבקיץ המזגן נדרש לעבוד תחת עומסים כבדים. שגיב פלייסיגר מספק שירותי תיקון מזגנים מומלצים בפריסה כמעט ארצית, וניתן לזמן את טכנאי המזגנים שלכם מהיום למחר בעבור כל סוגי התקלות במזגנים, תקלות במדיח הכלים, ליקויים במכונות הכביסה וגם בטלוויזיות ומכשירי חשמל אחרים.

אין כל טעם לסבול בקיץ וגם לשלם מחירים גבוהים יותר על תיקון מזגן. אם אתם כבר בחורף יודעים שהמזגן שלכם נותן חצי עבודה, כדאי להזמין טכנאי מכשירי חשמל מומלץ עוד לפני שמתחיל הקיץ עצמו. כך, תוכלו להנות מתיקון במחיר אטרקטיבי.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
יְלָדִים
כללי
לא רק לילדים: 4 אטרקציות למבוגרים במרכז

בתקופה האחרונה תרנו אחר אטרקציות שונות שיאפשרו לנו לפרוק אנרגיה וליהנות מכמה רגעים לבד שישכיחו מאתנו את הצרות של העבודה והבית. הגענו אל מעל ל – 20 אפשרויות שונות שמתאימות