חיפוש

מקומות מומלצים ללימוד קורס סייבר X

חברת הסייבר CyberX פיתחה מערכת לאבטחה של תשתיות בתחום התעשייה כולל תחומי האנרגיה, המים, הכימיקלים ועוד. המערכת מאפשרת שילוב מושלם בין הרשת הארגונית לרשתות תעשייתיות (Industrial Internet).

 

איך זה עובד?

שילוב זה מאפשר מצד אחד ייעול של הביצועים, של הניטור העסקי ושל שתי המערכות בנפרד, אבל מצד שני יש לו סיכונים שמצריכים שימוש בפתרונות ייעודיים ומתקדמים בתחום אבטחת המידע.

היתרון במערכת הוא שהיא יודעת לספק לארגונים בתחומים אלו תובנות שונות, כך שהן לא רק מייתרות פעולות ארגוניות בתחום אבטחת המידע (למשל נוהל אבטחת מידע), אלא גם חוסכות לימוד של כישורים רלוונטיים (באמצעות קורס סייבר למשל) או צורך בהכרת המערכת לעומק. המערכת יוצרת נראות מלאה של הרשת התעשייתית בכל עת ומבוססת על שני אלמנטים:

  • טכנולוגיה למידול אוטומטי של רשתות תעשייתיות
  • אלגוריתם שמבצע ניתוח של התעבורה ברשתות השונות (העסקית והתעשייתית)

התוצאה היא שהמערכת מזהה אנומליות בתקשורת שבין מכונה למכונה (M2M)., כך שאתם מקבלים התראות מיידיות על מתקפות בתחום הסייבר ותקלות תפעוליות באינטרנט תעשייתי. בשורה התחתונה – המערכת חוסכת לכם זמן תגובה יקר ומאפשרת חיבור בטוח (וחכם) יותר בין המכונות התעשייתיות לאינטרנט.

 

סייבר איקס לא לבד

אמנם החברה הנ"ל היא המפורסמת מכולם (בעיקר כי היא גייסה 18 מיליון דולר בשנת 2018 מקוואלקום), אבל היא ממש לא לבד במערכה. חברות נוספות בעולם פועלות בתחום Industry 4.0 ממש כמוה.

זהו תחום חדש שמחבר בין טכנולוגיות ותיקות לטכנולוגיות חדשות ובכך מאפשר לתעשיות שונות להשתדרג, למשל לחבר מכשירים אלקטרוניים שונים לרשת והפיכה שלהם למכשירים "חכמים" ובמילים אחרות – האינטרנט של הדברים ((IoT.

מדובר בתחום ידע שפותח רק ב-4-5 שנים האחרונות מסיבה אחת – מכיוון שמדובר בשתי מערכות פגיעות (המערכת התעשייתית והמערכת העסקית) יש ביניהן פערים בתחום אבטחת המידע, מה שדורש רמת מורכבות גבוהה בתחום האבטחה.

 

המהפכה כבר כאן

למעשה, המהפכה בתחום האינטרנט התעשייתי נמצאת בימים אלו בעיצומה והיא רק גדלה מיום ליום. כשמוסיפים לכך את הצמיחה בהיקף התקנים הרלוונטיים והמודלים העסקיים בתחום המסקנה אחת – הדרישה לאבטחת סייבר רק הולכת ומתפתחת.

אם גם אתם רוצים להבטיח שאתם בצד הבטוח של משוואת אבטחת המידע – בטח תשמחו לדעת שאין קל מזה. פשוט הרשמו לאחד הקורסים בתחום אבטחת המידע במכללת קרנליוס. המכללה נחשבת לאחד המקומות הטובים ללימוד קורסים בתחום, כולל המערכת של חברת סייבר איקס.

אמנם לימוד המערכת הספציפית אינה מצריכה לימוד, אבל יש מערכות של חברות אחרות שדווקא כן. וכמובן שכדי להיות בטוחים מכל הכיוונים אתם צריכים לדעת כמה שיותר בתחום. זה בדיוק מה שעושים במכללה, כך שאתם צפויים רק להרוויח. להרשמה חייגו  035663155 או שלחו מייל לכתובת [email protected]. האבטחה מובטחת.

 

מנעול

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ספרים משפטיים סגורים
עריכת דין
סגירת תיק הטרדה מינית מחוסר ראיות

לעיתים, הטרדה מינית היא דבר שיכול להיות מאוד קשה להוכיח – אין עדים, אין מסמכים שיכולים להעיד על כך ולכן נוצר מצב שבו המילה של המוטרדת ניצבת נגד המילה של

שפיכה מוקדמת
למבוגרים
מה אפשר לעשות כדי למנוע שפיכה מהירה?

שפיכה מהירה, היא בעיה מינית שכיחה המשפיעה על גברים רבים. היא יכולה להוביל לתסכול וחוסר שביעות רצון בחדר השינה, ולהשפיע הן על הגבר והן על בת זוגו. למרבה המזל, ישנן

קבלן
בעלי מקצוע
איך מחשבים חומר לפי מ"ר

אחד המרכיבים החשובים בקביעת העלות של שיפוצים בבית או בעסק, הינו החומר הנדרש לביצוע השיפוצים. ככל שהשיפוצים הם מקיפים יותר, כך הצורך לחשב בצורה נכונה את כמות החומר הדרש הוא