חיפוש

שרשרת או צמיד? כך בוחרים תכשיטי יהלום

טוב, אז החלטתם שאתם רוצים לפנק את בת הזוג ביהלום או שלחלופין אתן החלטתן לקנות מתנה לעצמכם – יהלום. עם זאת, לבחור יהלום זה לא עניין של מה בכך, ניתן לבחור אותו במגוון רחב של תכשיטים הכוללים טבעות, שרשראות, צמידים ועגילים. יתרה מכך, גם היהלומים עצמם אינם זהים במאפיינים שלהם. אז מה עושים? אנחנו כאן בדיוק בשביל לתת לכם את כל המידע על יהלומים וכיצד יש לבחור אותם.

 

אל תתפשרו יותר מדי

זה לא סוד שיהלומים יקרים. למרות זאת, קונים לראשונה מגלים לעתים קרובות שיהלומים יקרים יותר ממה שציפו בתחילה. לכן, לפני רכישת יהלום, אנחנו ממליצים לכם להגדיר תקציב ולא לחרוג ממנו. רק לאחר מכן בדקו אילו יהלומים את יכולים להרשות לעצמכם. עם זאת, התפשרות לא אומרת שאתם צריכים לקנות יהלומים קטנים או לא טובים. וודאו כי אתם שלמים עם ההחלטה. אנחנו ממליצים לבחור קראט נמוך יותר מאשר יהלום בעל איכות פחות טובה. בכל מקרה, תכשיטי יהלומים מומלצים קיימים במגוון חנויות, רק צריך למצוא אותן.

 

וודאו כי אתם מבינים באיכות היהלום

כדי לבחור יהלום טוב יש כמה פרמטרים חשובים שצריך לקחת בחשבון. למעשה, תשימו דגש על בדיקת הקראט ושהוא תואם למאפיינים שהגדרתם, לאחר מכן וודאו כי הצבע הוא טוב ואין בו צהבהבות שמעידה על איכות אבן פחות טובה. בנוסף, כדי להסתכל על תוך היהלום ולראות אם אתם מוצאים בעיה בבהירות ובניקיון, מכיוון שקיימים יהלומים רבים אשר יש בהם פגמים ולכן מוכרים אותם במחירים נוחים יותר. ההמלצה שלנו היא לעולם לא להתפשר על יהלומים עם בעיות ניקיון וצבע צהבהב כי למעשה זה מבטל את כל הרעיון של רכישת תכשיט יוקרתי.

 

צורת היהלום

למרות שרוב האנשים מעדיפים יהלומים עגולים, יש הרבה צורות יהלומים וניתן למצוא מספר צורות לא עגולות שעשויות לבלוט ביחס ליהלומים אחרים. את אותן הצורות ניתן למצוא בהנחה מסוימת בהשוואה ליהלומים עגולים. יתרה מכך, צורות שאינן עגולות בהכרח יכולות להראות בעלות יותר קראט מאשר יהלומים עגולים מכיוון שיש להם צורה מוארכת או אורך אלכסוני שגורם להם להיראות גדולים יותר.

 

סוג התכשיט

אז בואו נחזור לשאלה הראשונה שלנו – מהו סוג התכשיט שאתם מעוניינים לשבץ בו את היהלום. לדעתנו, ככל שתעמדו בפרמטרים הקודמים התשובה לשאלה הזו תעשה קלה יותר. כך, אם התקציב שלכם נמוך, ניתן לשבץ את היהלום באחד מהתכשיטים ולבחור בצורה שאינה עגולה כדי שיהיה לו נראות גדולה יותר. אם אתם מעוניינים שישימו אליו לב יותר, ההמלצה שלנו תהיה לבחור בשרשרת.

 

לסיכום

יהלומים הם אבן יוקרתית ומיוחדת אשר כמות רבה של אנשים מעוניינים לרכוש. עם זאת, מדובר במוצר לא זול ולכן יש לעשות בחירה מושכלת של סוג התכשיט בו ישובץ היהלום והאיכות שלו.

טבעת

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עיצוב בית
עיצוב
איך לעצב את הבית בזול ולחסוך כסף יקר

הבית שלך הוא המקלט שלך, מקום שבו אתה יכול להירגע ולהירגע אחרי יום ארוך. זה המקום שבו אתם יוצרים זיכרונות עם יקיריכם ומבטאים את הסגנון האישי שלכם. עם זאת, עיצוב