חיפוש

5 תרופות סבתא טבעיות שיעזרו לכם להתמודד עם סוכרת

תרופות סבתא הן יעילות עבור טיפול במחלות שונות, ביניהן הסוכרת.

הדרך להתמודד עם סוכרת היא בעיקר ליצור איזון של הסוכרים בדם.

קיימות דרכים שונות לטפל בה, חלק על – ידי מגע, חלק תרופות, חלק אורח חיים וחלקן קשורות בתרופות סבתא.

על כך ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מהי סוכרת

סוכרת היא מחלה מאד נפוצה ברחבי העולם וקשורה בחלוף החומרים בגוף. אחד המאפיינים הבולטים שלה הוא הריכוז הגבוה של הסוכר הנמצא בדם. בעיה מרכזית במחלת הסוכרת שהיא גורמת לחוסר מוחלט או חוסר יחסי של הורמון האינסולין בתוך הגף. באופן זה הסוכר (גלוקוז) מצטבר בדם. ישנו מצב נוסף, כאשר קיימת כמות אינסולין תקינה או מוגברת אך הפעילות שלו באיברים שונים בגוף היא לקויה, מצב זה נקרא "תנגודת לאינסולין".

 

עדיף למנוע

במידה ותרצו למנוע מצב של סוכרת כדאי שתאמצו אורח חיים בריא ומאוזן, הכולל הקפדה על תזונה נכונה ושמירה על משקל. בנוסף, הקפידו על קיום של פעילות גופנית מכל סוג שהו.

הכל זה איזון

במידה ובכל זאת אתם אנשים סוכרתיים, ברמה העקרונית הטיפול העיקרי הוא איזון של רמות הסוכר. כאשר בסוכרת מסוג 1 ניתן לטפל באמצעות החדרה של אינסולין לגוף. בסוכרת מסוג 2 רק אם המצב דורש זה סוג טיפול זהה.

טיפולים אפשריים

ניתן לטפל בסוכרת באופנים שונים. כך לדוגמא קיימים טיפולים משלימים הכוללים תרופות הומאופתיות טבעיות, צמחי מרפא, דיקור סיני ותזונה נכונה. ישנם טיפולי מגע שונים כמו עיסוי לימפטי שמגביר את הזרימה של הדם בגוף וכך מסייע בניקוי של רעלים. בנוסף, טיפול נטורופתי מציע התאמה תזונתית לאדם ותוספי תזונה.

תרופות סבתא טבעיות

כמו במחלות שונות, גם בסוכרת קיימת האופציה לצרוך תרופות סבתא שונות שעשויות לסייע ולעזור לאזן את רמת הסוכר בדם.  קיימים נוגדי החמצון הכוללים ליקוריץ סוכרת האנטי- דלקתי, ויטמין C, חומצה אלא ליפואית ועוד. בנוסף קיימים גם הקינמון שעוזר לקליטה של הגלוקוז בגוף בצורה טובה וכך מפחית עליה ברמת הסוכר. את הכורכום שמשפר יכולת ספיגה של חומרים בגוף, זרעי החילבה שמפחיתים רמת סוכר וקצח שמשפר את תפקודו של האינסולין.

תוספים שונים

בנוסף, ישנם תוספים שונים שתורמים כמו אומגה 3, ויטמין B12 ששומר על העצבים בגוף, דבר חשוב במיוחד בהתחשב בעובדה שסוכרתיים רגישים לפגיעה בעצבים של הגוף. בנוסף ישנו קו- אנזים 10Q חלבון חשוב שמסייע לתפקוד הלב וגם כנוגד חמצון.

 

בסיכומו של דבר

סוכרת היא מחלה הקשורה ברמת הסוכר בדם. קיימים טיפולים שונים שמסייעים לה, כאשר חלקם כוללים שיטות מגע שונות, חלקם קשורים לתזונה נכונה ומותאמת, חלקם לצריכה של תוספי תזונה ובריאות שונות וחלקם לשילוב תרופות סבתא כמו צריכה של חילבה, קצח, קינמון וכורכום באופן יום- יומי בצורות שונות בעיקר דרך שתייה ומאכלים שונים.

מזרק

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מִשׂרָד
עסקים
10 הדברים שכל אחד חייב במשרד

בין אם אתה עובד במשרד מסורתי או במשרד ביתי, יש דברים מסוימים שכולם צריכים כדי להיות פרודוקטיביים ונוחים. מציוד משרדי בסיסי ועד ריהוט משרדי יוקרתי, הכלים והציוד הנכונים יכולים לעשות

אדריכל בצפון
בעלי מקצוע
אדריכלים בצפון – מחירים

האדריכל הוא אחד מבעלי המקצוע החשובים ביותר והחיוניים ביותר בתחום הבניין. אדריכל בצפון ובכל חלקי הארץ, הוא הכוח המניע והמוח מאחורי הכנת התוכניות למבנים חדשים, גדולים וקטנים כאחד. בנוסף האדריכל