חיפוש

איך לגרום לחתול לשתות יותר מים?

העונה החמה כבר כאן וזה הזמן לשים לב לצריכת המים שלנו, בני האדם וגם של בעלי החיים שלנו. בעקבות עובדה זו, יצאנו לבדוק איך אפשר לגרום לבעלי החיים שלכם לשתות יותר מים כדי למנוע מהם מצב של התייבשות. במדריכים הקודמים בדקנו איך אפשר לגרום לכלבים ואוגרים לשתות יותר מים והפעם נתמקד בחיה האהובה עלינו – חתול. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו להבטיח שהחתול שלכם לא יתייבש העונה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים תוך ליווי מטעם גורמים יודעי דבר. מדובר במגדלי חתולים שחוו בעבר התייבשות בקרב החתולים שלהם. אם אתם תוהים איך הגענו דווקא אליהם – נשתף אתכם כי פרסמנו פוסט בקבוצת חובבי חתולים בפייסבוק וביקשנו מהגולשים לציין בפנינו איך הם גרמו לחתול שלהם לשתות יותר מים כדי להימנע מהתייבשות. לשמחתנו, מעל ל  – 20 גולשים פנו אלינו וציינו שיש להם טיפים שישנו למגדלי חתולים אחרים את החיים. זו ההזדמנות להודות לכל המסייעים בדבר. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להוביל לשינוי משמעותי בקרב מגדלי החתולים.

 

איך לגרום לחתול שלכם לשתות יותר מים? דרך מספר 1

יותר מ – 12 גולשים ציינו שהדרך שלהם לגרום לחתול לשתות יותר מים היא באמצעות הצבה של מזרקת מים לחתול בחדר מרכזי בבית. לדבריהם, מהרגע שהחתול ראה את המזרקה, הוא ניגש אליה כדי לשתות מים. יש מי שאמרו שמדובר בעניין שמזכיר את ברי המים שגורמים לנו, בני האדם, לשתות יותר מים מבדרך כלל. שכן, מדובר בעניין שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • ייחודי
  • מרענן
  • נגיש

 

איך לגרום לחתול שלכם לשתות יותר מים? דרך מספר 2

דרך נוספת ומקורית לא פחות הוצעה לנו על ידי מספר רב של מגדלי חתולים. לדבריהם, הם פיזרו ברחבי הבית כל מיני צעצועים לחתולים שגרמו לחתול שלהם לרוץ אחריהם ללא הפסקה. החתול מצא את עצמו עייף וצמא לאחר המשחקים הללו, כך שהוא הלך מיד אל קערת המים שהייתה בקרבת מקום או אל המזרקה במידה ויש כזו.

 

איך לגרום לחתול שלכם לשתות יותר מים? דרך מספר 3

הדרך השלישית שצוינה על ידי כמה ממגדלי החתולים היא להציב יותר קערות מים ברחבי הבית. במקום קערת מים בודדה, הם הציבו 3 קערות מים במקומות שונים. כך שבעצם, החתול שלהם ראה שיש מים זמינים בקרבת מקום, כך שהוא ניגש יותר ויותר פעמים לשתות.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לגרום לחתול שלכם לשתות יותר מים. כעת, כשיש לכם את כל המידע הדרוש לכם בנושא, אתם יכולים רק ליישם את אחת או יותר מהדרכים שצוינו בפניכם ולהיות בטוחים שהקיץ, אתם לא תצטרכו להגיע עם החתול לווטרינר בעקבות התייבשות.

גור

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ניקיון בית
ניקיון
עשה ואל תעשה בניקיון הבית

יש כללים בסיסיים שנוגעים לתחום ניקיון הבית שכל אחד צריך להכיר בהם. מדובר בכללים שאומרים מה כדאי לעשות וממה חשוב להימנע. אף אחד מאתנו לא למד את הכללים הללו בגן

כספת
כללי
מנעולן לכספות

החלטתם לא מזמן שאתם רוצים להגביר את הביטחון בבית או במשרד? רוצים לשים חלק מהחפצים היקרים לכם במקום עוד יותר מוגן שאליו איש לא יוכל להיכנס? אפשר להבין ללבכם. לכן

מסלול רכיבה
אירועים
6 אטרקציות מתאימות לימי הולדת לגיל 8

חוגגים יום הולדת לילד או לילדה בני ה-8 ולא יודעים באלו אטרקציות כדי לבחור? קבלו 5 אטרקציות מתאימות לגיל זה לבנים ולבנות.   1 – מסיבת אוזניות מגניבה ילדים בני

מחליקי Yodiva
כללי
מה היא החלקת יודיבה?

החלקת יודיבה היא החלקה שצברה תאוצה בזכות עצמה. בישראל היא משווקת על ידי חברת הייר ליין המוכרת בתחום. והפעם החלטנו לבדוק בשבילכם, אחת ולתמיד, מהי ההחלקה ממנה כולם כל כך