חיפוש

מה היא החלקת יודיבה?

החלקת יודיבה היא החלקה שצברה תאוצה בזכות עצמה. בישראל היא משווקת על ידי חברת הייר ליין המוכרת בתחום. והפעם החלטנו לבדוק בשבילכם, אחת ולתמיד, מהי ההחלקה ממנה כולם כל כך מתלהבים. חזרנו עם מידע מקצועי מעניין. אם את מתכוננת להחליק את השיער, הגיע הזמן לחשוב על החלקת יודיבה!

 

מה זה החלקת יודיבה?

יודיבה היא שם חברה בארצות הברית שפיתחה את ההחלקה המוצלחת. חברה זו שמה לנגד עיניה כמטרה לפתח מוצר החלקה שיהיה בטוח לשימוש במאה אחוז, מבלי שהוא יזיק לשיער אלא להפך: שיוסיף לבריאות השיער ויעניק לו שכבת הגנה נוספת. החלקת יודיבה עומדת בתקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות האמריקאי העולמי ולא פלא שכמעט וכל מעצב שיער בישראל עושה שימוש בהחלקת יודיבה.

מחליקי Yodiva

ממה מורכב חומר ההחלקה?

בניגוד לחומרי החלקה שונים, חברת יודיבה שמה דגש על כל רכיב בחומר ההחלקה שהיא ייצרה וכך, היא לא שילבה את חומר הפורמלין הידוע כמסרטן ורעיל למרות שחברות רבות משלבות אותו בחומרי ההחלקה שהן מייצרות בגלל שהוא ידוע כחומר משמר טוב. חומר ההחלקה של יודיבה מכיל וויטמינים, חומצות אמינו ובוסט קרטין שמשדרג את מראה השיער והופך אותו לרך וזוהר.

בסופו של דבר, לאחר החלקת יודיבה נשים מדווחות על שיער שחזר להיות רענן וצעיר. בסופו של דבר באמצעות החלקת יודיבה מושגות שתי מטרות: השיער מעוצב ועובר החלקה מקצועית ובנוסף לכך, השיער הפגום משתקם ומקבל מראה רענן וזוהר.

 

מי משתמש בהחלקות יודיבה?

כיום החלקות יודיבה מתבצעות במכוני יופי, קוסמטיקה ומספרות מקצועיות. מעצבי שיער אוהבים את השיקום המתקבל לאחר ההחלקה וזו הסיבה המרכזסית בשלה עודו ועוד מספרות מצטרפות לקהל המשתמשים בהחלקות יודיבה. מדובר בחומר המאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי והיתרונות שלו רבים.

 

למה דווקא החלקת יודיבה?

  • חברת יודיבה היא בעלת וותק רב של מעל 10 שנים והיא הספיקה להביא לתוצאות ולחקור את הנתונים מתוך השטח.
  • מדובר באחת ההחלקות היחידות המשקמת את השיער בצורה מובהקת ומעניקה לשיער מסה של שמנים מזינים, קולגן וקרטין בכמויות משמעותיות.
  • השימוש בחומר הוא פשוט וקל. כל אחד יכול להבין את ההוראות ולהצליח להגיע לתוצאות הטובות ביותר.
  • החומר מותאם לכל סוגי השיער: יבש, שומני, צבוע וכו'
  • החומר לא משלב חומרים רעילים ומזיקים
  • לא צריך למרוח את החומר על עור הקרקפת וממילא אין מגע כלל עם העור.
  • בין החברות היחידות המעניקות לאנשי מקצוע תמיכה לאורך כל הדרך
  • גוון השיער לא עובר שינוי לאחר ההחלקה כמו בהחלקות אחרות
  • ההחלקה לא כוללת פורמלין.

בקיצור, אנחנו השתכנענו. בתור אנשים המעוניינים להיראות טוב כדי שתבקשו מהספר שלכם את החלקת יודיבה דווקא. ואם אתם ספרים? הקפיצו את רמת העבודה וההצלחה שלכם והשתמשו בהחלקות יודיבה. אתם תראו תוצאות.

מחליקי Yodiva

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שליחויות משפטיות
כללי
שליחויות משפטיות

המושג משלוחים מתייחס למגוון נרחב של סוגי משלוחים שונים החל ממשלוחי מזון ממסעדות, משלוחי סחורה חדשה שנרכשה מחנויות או הוזמנה מחו"ל, משלוחים של חפצים שונים דחופים שצריכים להגיע במהירות ממקום

נעלי תינוקות
כללי
כיצד מודדים מידה לנעלי טרום הליכה?

מהרגע שהתינוק/ת שלנו מגיעים לעולם, אנחנו כל כולנו שם, איתם, מלווים אותם בכל צעד ובכל זמן נתון. החיוך הראשון, קול הצחוק הראשון, פעם ראשונה של זחילתם, פעם ראשונה שהם נעמדים

תוכן מאובטח
כללי
גיבוי מיילים מהענן

כיום יש לנו דרכים רבות יותר לתקשר מאי פעם באמצעות מגוון כלים כמו מדיה חברתית, העברת מסרים מידיים ובלוגים, אך כשמדובר בזה, הדואר האלקטרוני שמלווה אותנו למעלה מעשרים שנה ונחשב

מעבר ציוד
פיננסים
טיפים לחיסכון בהוצאות מעבר הדירה

סיבות רבות ומגוונים יכולות להוביל להחלטה על מעבר הדירה שלכם. לפעמים המניעים הם מצב כלכלי שהשתנה לטובה ומאפשר מעבר לדירה גדולה יותר, או הפוך – מצב כלכלי שהשתנה לרעה ומצריך