חיפוש

תשקיעי בעצמך: 4 מתנות לעצמך שמגיע לך לקבל

תקופת החגים הסתיימה, אבל זה ממש לא אומר שאת צריכה להפסיק לחשוב על מתנות. הפעם, את צריכה לחשוב על מישהי קצת אחרת – עצמך. אחרי כל העבודה הקשה שאת משקיעה במשפחה שלך, בעבודה שלך, בחברים שלך, בבישולים ובמה לא, הגיע הזמן לעצור ולקחת רגיעה מסוימת. אז זה בדיוק הרגע כדי להבין מה הדברים שהכי רצית במהלך השנה ולא לחכות שמישהו אחר יביא לך אותם, אלא פשוט תקני אותם לעצמך. בסוף, המתנות האלו הן הכי מתגמלות, כי השגת אותן לאור המאמץ שלך ולא כי אף אחד אחר הביא לך אותן. אז יאללה, הנה רשימת אפשרויות.

 

1.      תכשיטי יהלומים

כל החיים חשבנו שאת היהלומים שלנו אנחנו חייבות לקבל מבני הזוג שלנו מפני שמדובר בפריט נצחי שמסמל אהבה ואכפתיות. אז אנחנו כאן כדי לשנות את קו המחשבה הזה ולהגיד בדיוק להיפך! המציאות העכשווית היא שאנחנו נשים חזקות שיכולות לקנות מה שאנחנו רוצות עבור עצמנו. דווקא רכישת תכשיט, במיוחד במידה שיש בו יהלומים, יעזור לנו להסתכל על הרכישה באהבה ולזכור שבסוף יש לנו את עצמנו ואנחנו לא צריכות אף אחד כדי שיביא לנו את הדברים שאנחנו מעוניינות בהם. אנחנו ממליצות במיוחד על צמיד יהלומים – באופן זה תוכלי להסתכל על היד שלך ולזכור שהשגת אותו לגמרי בעצמך.

 

2.      תיק ממותג מפורסם

הרבה פעמים אנחנו רואות את התיקים של המותגים המובילים ומתקמצנות על לקנות אותם תוך אמירה שזה לא שווה את הכסף או שזה לא מגיע לנו ואפשר לעשות עם זה דברים אחרים. לדעתנו, זו טעות רצינית. נתחיל מזה שתיק הוא דבר שנשאר לאורך זמן, מתאים להמון פרטי לבוש ולא איזה חולצה שמחליפים פעם בעונה. בנוסף, דווקא הפירגון הזה הוא מה שמגיע לך כדי להזכיר לעצמך שאת שווה את ההשקעה, לא משנה מה המחיר.

 

3.      פיג'מה מפנקת

מה יותר כיף מלהסתובב עם פיג'מה בבית? כמעט ואין דבר כזה. אז אנחנו בעד לקנות את הפיג'מה היא יפה ומפנקת שתגרום לך להיות נינוחה בבית, אבל גם להרגיש מהממת בכל פעם שאת מסתכלת במראה. שווה לך להסתכל באתרים אשר יציגו לך את מגוון הפיג'מות השיקיות והנעימות ביותר שאפשר להציע. אנחנו ממליצות לבחור בפיג'מה מכותנה, מכיוון שהיא מאפשרת לגוף לנשום.

 

4.      יום כיף עם עצמך בספא

פינוק שהוא פחות חומרי ולא נשאר לאורך זמן, אבל אנחנו זקוקות לו מדי פעם, הוא יום בספא. במסגרת כך, תוכלי לבלות עם עצמך (או אם חברה) בספא, לקבל מסאז' מפנק ולאכול טוב. הכל, בשקט מהשגרה הכל כך עמוסה שלך.

 

לסיכום

מדי פעם אנחנו ממליצות לך לזכור שאת אישה מדהימה ומגיע לך לפנק את עצמך במתנה שתעזור לך להעריך את עצמך ולקבל שלווה מהיום יום הלחוץ שלך. בהצלחה!

מארז

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סימני שאלה כתומים בשחורים
עיצובים
סמלים של חברות: הפסיכולוגיה מאחורי הסימבוליזם

בדתות ובחברות שונות ישנם סימבולים המשמעותיים לאותה קבוצה אתנית. תפקידם הינו להעניק לקבוצה זהות ושייכות לחברה בה היא נמצאת. המאמר יעסוק בסמלים של חברות שונות ובהשפעה הפסיכולוגית שלהם.   מהו

חלק בגוף האדם
כללי
רשלנות רפואית בניתוח קיצור קיבה

"ניתוח קיצור קיבה" או בשמו המקצועי יותר, "ניתוח הצרת קיבה" נותן מענה למטופלים הסובלים מהשמנת יתר. כמו בכל ניתוח, קיים סיכוי כי הרופא יתרשל. מאמר זה יעזור לקורא להבין מהי